29/12/2021

Credo

Ik droom de mooiste planeet met de hoogste staat van geluk tot leven.
Ik denk de zuiverste ideëen die diepe vreugde in alle harten tovert.
Ik spreek de woorden die grenzen verleggen en poorten naar vrijheid openen.
Ik doe enkel nog wat de éénheid van allen bevordert en de harmonie terugbrengt.
Ik dans elke dag want ik vier het mysterie van leven en bewust worden.
Ik lach vaak want ik ben een onschuldig kind door Vader gekoesterd en beschermd.
Ik zing vele dankliederen op mijn wonderlijke weg naar een glorieuze thuishemel.
Ik omhels de liefde in mezelf als de enige bron van waarheid.
Ik ben Goddelijk zaad uit de schoot van de Schepper ontluikend tot het mooiste wezen.
Ik ben leven, ongeboren en onsterfelijk, de kracht in elk universum.
Ik ben bewustzijn, op reis in vele dimensies om te ervaren en te spelen.
Ik ben stralend licht, helder en warm, als een zon die duisternis verdrijft.

Ik hou onvoorwaardelijk van al wat is, altijd en overal.

  ★ ☆ ★ ☆ ★   ⭐   ★ ☆ ★ ☆ ★



Het uiteindelijke einddoel van het masterscript wat zich nu ontvouwt, is bevrijding. Een bevrijding van de onwetendheid en beperkingen waardoor de ware essentie van de Mens in het licht komt. Die essentie is drievoudig: kracht, waarheid en liefde. Dat is wat we zijn en het is onaantastbaar. Niets of niemand kan deze innerlijke lichtkern bedreigen.

Binnen het masterscript spelen duistere en lichte krachten hun onmisbare rol. Beiden zijn noodzakelijk om de evolutie voort te stuwen, net zoals de plus en min pool op een batterij samen voor elektriciteit zorgen.

In 2021 schakelt de duistere pool een versnelling hoger en brengt zo de mensheid naar een initiatie, een inwijding, een ontwaking. Mens en maatschappij komen onder enorme druk te staan en iedereen staat voor een cruciale keuze. Toegeven aan angst, leugens, chantage en misleiding of opstaan in soevereiniteit, kracht, waarheid en liefde.

Het duistere heeft reeds lang geleden 'verloren', want het gaat helemaal niet om winnen of verliezen. Het gaat om de herinnering aan wat het echt betekent om Mens te zijn. Het gaat om verbinding en samenwerken. Het gaat om loslaten wat niet langer werkt en wat de vrijheid beperkt.  En het duister toont ons wat we onderweg kwijt zijn geraakt en datgene wat vergeten werd. Het duister zorgt voor de wrijvingen, de weerstand en de uitdagingen die de Mens wakker schudden en hem tot nieuwe keuzes brengen.

In 2022 wordt de druk nog meer opgevoerd. De propaganda en leugens nemen toe. De manipulaties en controles worden extreem. De gebeurtenissen voor velen beangstigend. Dit zal de schaduwen en programma's die zich nog in het collectieve en individuele bewustzijnsveld bevinden enorm triggeren. Die ervaringen zullen mensen laten stilstaan om naar binnen te keren. De beschermingsmechanismen en opgeworpen egoschermen brokkelen af. Daaronder zitten zachtheid en mededogen. Shock therapie is soms nodig om een evolutiesprong te maken.

Want een inwijding en ontwaking is een innerlijk proces. En wie de inwijding en het bijhorende schaduwwerk succesvol afrondt, maakt een shift in bewustzijn. Zo iemand doorziet het narratief wat het duister dagelijks spint en opdringt en is geworteld in waarheid en liefde. Er is geen angst meer en men is immuun geworden voor de propaganda molen die voortdurend maalt en draait.

De nieuwe, ontwaakte mens laat dan de oude wereld los. Een oude wereld die enkel nog blijft bestaan omdat velen de verhalen van het duister blijven geloven en verspreiden. Waar je energie aan geeft, blijft bestaan. Waar je geest mee bezig is, dat weeft een realiteit in het creatieveld. Wij, als collectieve mensheid, houden het duistere verhaal in stand door er dagelijks aandacht aan te geven, door mee te doen met allerlei absurde maatregelen en door ons bewustzijn te voeden aan de vele warrige mediabronnen. Terwijl een simpel maar krachtig nee tegen alles wat de soevereiniteit, vrijheid en integriteit aanvalt het pad naar vrijheid toont.

Wat als de natuur jouw informatiebron zou worden?
Wat als je met volle aandacht zou meewerken aan een nieuwe samenleving?  
Wat als je eruit zou stappen en focussen op een familiedomein en de vele oplossingen?
Wat als je zou samenkomen met gelijkgestemden en praten over schoonheid?
Wat als je zou focussen op dingen die vreugde brengen?
Wat als je zou kiezen om je dromen na te streven en jouw ideaal te leven?
Wat als je écht zou luisteren naar je hart en ook de moed vinden om het te volgen?
Wat als je een krijger zou worden en besluiten om het juiste te doen?
En welke tijdlijn kies je?
Want jouw keuze bepaalt mee de toekomst.

Een vreugdevol, creatief en moedig 2022 gewenst.


Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Anastha Aurora
Maira Gall