17/03/2022

Het Matrix Programma 3 (Soul Trap)

° Lees deel 1: Leven op 3D Aarde
° Lees deel 2: De 2 Tijdlijnen

Disclaimer: in dit artikel komen verschillende onbewezen denkpistes en speculaties aan bod die niettemin van groot belang kunnen zijn mocht er een kern van waarheid in zitten. Het is aan de lezer om zelf onderzoek te doen, want er is nog heel veel onduidelijk en de leugens zijn overal. Dit verhaal is ook niet de ultieme waarheid, maar een deel van mijn eigen zoektocht.

We gaan er in dit bericht van uit dat reïncarnatie bestaat en dat de mens in wezen een 'Ik' of Hoger Zelf (HZ) is die meerdere levens op Aarde ervaart. Er zijn veel aanwijzingen om dit aan te tonen (bvb het onderzoek van Dr. Ian Stevenson) en men vind dit concept ook terug bij de grote religies (waaronder het oorspronkelijke christendom) en bij tal van oude culturen. Dit Ik of HZ is een onsterfelijk geestelijk wezen en wordt in de hindoe filosofie 'Atman' genoemd. Het Ik/HZ is niet hetzelfde als de mind, het ego of de persoonlijkheid die allen wél sterfelijk zijn. Men kan dit HZ ook benoemen als Bewustzijn of Aanwezigheid of de onveranderlijke Waarnemer die is, was en altijd zal zijn. Reïncarnatie betekent dat een 'zielsfragment' (een soort fractaal van het HZ), opeenvolgende levenservaringen op Aarde (3D of de fysieke wereld) afwisselt met een bestaan in een niet-zintuigelijk waarneembaar geestelijk bewustzijnsveld (4D of de astrale wereld). Over de reden en het doel van reïncarnatie zijn de meningen verdeeld. De meest verspreide aanname is de mogelijkheid dat het zielsfragment een ontwikkelingsweg doorloopt. Het doel van reïncarnatie is dan de evolutie van onszelf, van de mensheid als collectief en zelfs van planeten en sterren. De Aarde zou dan een spirituele leerschool zijn waar men noodzakelijke ervaringen kan opdoen die niet in de geestelijke sferen kunnen geleerd worden. Ook kan men deze leerschool niet afmaken in één enkel leven omdat de ontwikkelingsweg te lang en te complex is, vandaar de vele incarnaties in verschillende avatars en tijdsframes.

Een variant op deze aanname/theorie onderzoekt de mogelijkheid dat de Aarde een holografische simulatie is, een virtueel hologram (zie bvb. Tom Campbell of Robert Monroe). De redenen en het doel van deelname aan deze virtuele realiteit (3D Aarde), kunnen divers zijn. Misschien is het gewoon als ervaring, exploratie en expansie (van Bron) bedoeld. Het HZ is dan een aspect of 'kristallisatie' van Bron (Brahman), een tijdelijke afsplitsing als middel tot ontdekking en ervaring. Volgens sommigen dient het hologram om de kwaliteit van het bewustzijn te ontwikkelen van onbewust naar Albewust (of van chaos en onwetendheid naar waarheid en onvoorwaardelijke liefde). Maar wie ontwierp dan het hologram? De Schepperbron (Prime Creator)? Een technologisch ver geëvolueerd alien ras? De Demiurg (lagere god) en de archonten? Of wijzelf als collectief bewustzijn? Ook over het precieze mechanisme van reïncarnatie bestaan verschillende theorieën. Hoe werkt het eigenlijk, wat gebeurt er bij het afleggen van het lichaam, waarom herinneren we ons geen vorige of toekomstige levens? Is reïncarnatie echt noodzakelijk om tot 'spirituele groei' te komen? Werd deze virtuele realiteit ontworpen als energieboerderij voor zielen? In het bericht Archonten kun je veel meer lezen over karma, de reïncarnatie cyclus, de 'soul trap' en de mogelijkheid dat het zielsfragment gevangen wordt in eindeloze cycli van dood en wedergeboorte op 3D Aarde. Indien je niet gelooft in een permanent HZ wat een individuele ontwikkelingsweg gaat en je gelooft ook niet in een blijvend bewustzijn na de dood, dan zijn onderstaande beweringen slechts verzinsels en foutieve verhalen en kun je dit bericht overslaan. 


Prison Planet Earth and the Synthetic Universe

Level 0: De slapende én de wakkere mensheid.
Level 1: De overheid, cabal, elite en bloedlijn families als kleine pionnen die fungeren als bewakers van gevangenis planeet Aarde.
Level 2: De exopolitieke spelers als controllers van level 1 (artificiële intelligenties, aliens, archonten, valse goden,...).
Level 3: De Demiurg (Yahweh, Yaldabaoth, Jehova) en zijn handlangers (opgestegen meesters, de engelen hiërarchieën,...) die klaar zijn om de 'zielen te oogsten' (letterlijk het aftappen van energie).

Deze 4 levels maken allemaal deel uit van de illusie matrix (het synthetische universum). Het zijn de spelers op het speelbord. Het scenario wat uitgespeeld wordt, is de ervaring van gevangenschap, beperking en vergetelheid, van afscheiding, misleiding en duisternis in een piramidaal, hiërarchisch systeem van controle en lijden. Ieder wezen in de matrix bevindt zich ergens in de voedselketen van eten en gegeten worden. Om te kunnen eten en overleven is de mens verplicht om te doden (een dier of een plant) wat aantoont dat dit universum niet de Oorspronkelijke Wereld is (waar geweld niet bestaat). Op hun beurt dienen mensen als (energetische) voedselbronnen voor wezens op de hogere niveaus van de piramide en worden ze vastgehouden in een fysieke body/mind avatar als een soort boerderijdieren in een terrarium (de garden of 'eating' op Aarde).  We zijn voedsel voor de 'goden' uit level 3 en 4. Zij eten ons Licht en recycleren de ziel in een eindeloze loop van geboorte en dood. Dit wordt bevestigd door sjamanen (Don Juan in de Carlos Castaneda boeken) en oude esoterische leringen.

We zijn niet-fysieke, scheppende, altijd-bestaande HZ (Atman) die gevangen zitten als energieslaven met geheugenverlies in een materieel/astraal universum. We ervaren de 'buitenwereld' via een beperkte body/mind avatar die geprogrammeerd is (het ego) om de mens dom, zwak en controleerbaar te houden (ons werkelijke potentieel is oneindig en onbegrensd). De menselijke avatar is 'getraind' en aangepast via manipulatie, misleiding en hiërarchie projectie om zijn macht weg te geven aan externe autoriteiten en te gehoorzamen aan overheid, goden en onderdrukkers. Deze avatar is ook niet aangepast aan de aardse biotoop (zoals het dierenrijk). We hebben onderdak, kledij en verwarming nodig en verzorging door anderen (bij voorkeur de ouders) gedurende plusminus de eerste 10 jaar.

Wanneer het zielsfragment de avatar loslaat (bij de 'dood'), komt het in de volgende matrix (het astrale bewustzijnsveld). Het hele universum en de meeste dimensies maken deel uit van de matrix. In het leven na de dood wordt de mensenziel verleid en gemanipuleerd met vals licht en verkeerde informatie en trapt in de valkuil van de lichttunnel, de reïncarnatie loop en 'vals karma'. Planeet Aarde (en het synthetische universum) zijn virtuele, holografische illusiewerelden bedoeld om de zielen hier te houden (via valselijk verkregen toestemming). Zowel individueel als groepskarma en geïnduceerd geheugenverlies zijn de hoofdtruken die gebruikt worden om het zielsfragment uit vrije wil terug te laten keren en het rad van wedergeboorte in stand te houden.


De Aarde is volgens deze theorie geen leerschool. Het is een ervaring, een (virtual reality) spel. The greatest show ever. We hoeven niets te leren en ook niet te evolueren, we zijn al vol-ledig en compleet en weten alles. Maar we doen alsof dat niet zo is. De ellende, de pijn en het lijden op 3D en de gebreken in de fysieke avatar zijn precies zo bedoeld en zijn mede een gevolg van een software programmering in de gehackte mind. Een parasitair virus door infiltrerende wezens uit level 2 (Wetico genaamd bij de First Nations) verstoort de innerlijke balans en verbinding met Bron/HZ. Het goede op Aarde dient als tegengewicht om de energie, de situaties en de status quo te balanceren. Yin en Yang, dualiteit en polariteit dienen als motor en werkmodel om verdeeldheid en afscheiding te brengen. Polariteit/dualiteit is de manier waarop de mens getriggerd wordt tot reactie, oordeel, verzet, weerstand, afkeur, voorkeur, verlangen,...en deze reacties (energie) houden 3D in stand.

Participatie aan de illusie matrix is net de bevestiging waardoor die verder blijft bestaan en de energie krijgt tot manifestatie. Het maakt niet uit welke kant men kiest. Alle polariteiten (goed en kwaad, rechts en links, Jezus en Satan,...) maken deel uit van de illusie. Een bepaalde kant kiezen, een bepaald geloof of overtuiging voeden, een bepaalde visie aanvaarden,...verhindert het bestaan van andere opties en mogelijkheden en de connectie met Onbegrensd Bewustzijn. Elektriciteit heeft een positieve en een negatieve pool nodig om te werken. Net zo is de dualiteit/polariteit nodig om 3D te laten bestaan en de mens als 'batterij' te gebruiken. De wereld is niet kapot en kan ook niet hersteld worden, het is exact zo bedoeld (vergelijkbaar met de software van een videogame waar je vecht en overleeft in een oorlogsgebied). Alles maakt deel uit van de matrix...behalve jouw essentie als HZ.

Deze 3D wereld is niet 'echt', het is een 'ervaring' binnen Bewustzijn. Een droom. Een simulatie, wellicht een soort vrije wil experiment. Reïncarnatie, aliens, demonen, goden,...maken allemaal deel uit van de ervaring in 3D. Alsof HZ 'slaapt' en een fantastisch en complex 3D avontuur droomt en denkt dat het 'echt' is. Wie deze droomwereld als realiteit ziet en in haar echtheid gelooft en er zich aan hecht, zal uiteindelijk erin verstrikt raken en in voortdurende angst, ontkenning of onwetendheid leven. En hij zal de weg uit het labyrint niet vinden en telkens gerecycleerd worden via het rad van wedergeboorte. Wat sommige mensen trouwens niet erg vinden, ze houden van het drama en de verlokkingen, van de intensiteit en de spelletjes, van de kicks en de relaties op Aarde, van de seks en de chocolade. De illusiewerelden zijn met opzet heel verleidelijk, mooi, opwindend en bijzonder echt gemaakt om HZ hier (uit vrije wil) te houden. Zo mooi is de Aarde dat je er wil voor vechten, dat je haar wil beschermen en dat je daardoor ook hier telkens terugkeert en de illusie mee in stand houdt.

Gedachten zijn ongelofelijke krachten. Gedachten creëren de 3D wereld, net als gedachten ook een dagdroom kunnen creëren, of een nachtdroom die echt lijkt, of een lucide droom die je kunt sturen. We projecteren gedachtebeelden, worden er één mee (vereenzelviging) en gebruiken taal (klanken), intentie en perceptie als bevestiging waardoor atomen (energiepixels) instorten tot fysieke realiteit en zichtbaar worden voor de mind/body avatar...en raken dan verstrikt in die zelfgeschapen virtuele realiteit. Veel Hoger Zelven zitten gevangen in hun mind en dwalen rond in zelf gecreëerde illusiewerelden en astrale projecties. Sommige geestelijke omgevingen zijn heel aangenaam, mooi en harmonieus (maar niet de Oorspronkelijke Thuis), waar zielen blijven hangen en dan opnieuw een geboorte in een avatarlichaam kiezen.  

 
Bewustzijn is geen ding, ook geen gedachte of energie. Bewustzijn is ook niet menselijk, het beleeft op dit moment enkel een tijdelijke menselijke ervaring. Onbegrensde Aanwezigheid (Awareness) is wie jij werkelijk bent, de kenner van alle ervaringen. Het 'Ik Ben', zonder attributen noch voorkeur, afkeer en weerstand. Het is net het oordelen en de weerstand die de 3D matrix in stand houden en beletten dat de illusie oplost in vergetelheid en de Realiteit zichtbaar wordt. De hele agenda op 3D is gericht op het voortbestaan van die illusiewereld en de voedselketen, op manipulatie en controle zodat de mens niet terugkeert naar de Oorspronkelijke Realiteit. Onbegrensde Aanwezigheid wordt beperkt en begrensd door het lichaam, door de mind, door een gedachte, die op haar beurt respectievelijk licht, geluid, energie, vorm en materie wordt en voortbrengt. Zo worden de illusie werelden en virtuele hemelen gemaakt.

De belangrijkste ontdekking is wellicht inzien dat alles deel uitmaakt van de illusie en misleiding, inclusief deze hele 3D wereld en de andere dimensies, alle religies, goden, hemelen en hellen, archonten, cabal, guru's, opgestegen meesters, engelen, lichtwezens, Jezus, Boeddha, Lucifer, aliens, materie, energie, wetenschap,...ALLES.  Alle informatie (energie), leringen en boodschappen afkomstig uit die bronnen zijn tweedehands, (gedeeltelijk) corrupt en komen uit het hologram. Wie die informatie en energie aanvaardt, bevestigt en gebruikt, houdt de matrix mee in stand en blijft erin gevangen. Het is allemaal 'smoke and mirrors'. Filmscenario's die de matrix schrijven. Het enige verschil is de intentie. Namelijk de richting waar jouw energie naartoe stroomt en die de matrix wel beïnvloedt en verandert, maar nooit kan leiden tot bevrijding uit de illusie. Het speelbord blijft, er worden enkel wat pionnen verschoven en atomen opnieuw gerangschikt. En in het beste geval creëer je een leven in harmonie met de natuur, met jezelf, de medemens, de omgeving,...een leven waar liefde en respect aanwezig zijn, zoals bij vele natuurstammen. Een nieuw leven, een nieuw lichaam, een nieuwe rol, een nieuwe situatie, een nieuwe omgeving, een nieuwe Aarde,...het kan allemaal, maar het blijft binnen dezelfde overkoepelende universele, holografische matrix. Er is geen ontsnapping mogelijk binnen de matrixlevels van het synthetische universum wat de Demiurg creëert.

De matrix van beperking verlaten (via Zelfrealisatie) is jouw 'contract' definitief en voorgoed verbreken met deze illusiewereld, dit toneelspel wat al vele eonen aan de gang is. De gnostici wisten dit al. Het is een moeilijk, eenzaam, individueel en heel drastisch pad. Slechts weinigen willen het lopen. Slechts weinigen zijn klaar. En er is geen hulp, alle zelfverklaarde helpers, guru's en heiligen zitten ook nog in de matrix. Maar dat hoeft ook niet, want alle kracht om de illusie te eindigen, draag je mee in jezelf. Het is het pad van Stilte en het weten dat je reeds Thuis bent. Je bent nooit écht weggeweest. Geniet ondertussen van de reis vol intense en magische ervaringen.

In een Star Trek aflevering (en andere Hollywood films) komt de Soul Trap aan bod.

De valstrik en het valse licht

We zien op 3D Aarde een heel pak corruptie, misleiding, lijden en deceptie. Indien deze realiteit hier een afspiegeling is van een hoger bewustzijnsveld (4D of de astrale sferen) dan zou het logisch zijn dat ook daar misleiding en deceptie aanwezig zijn. In de Smaragden Tafel tekst die toegeschreven wordt aan Hermes Trismegistus staat de bekende zin: 'Wat lager is, is zoals wat hoger is en wat hoger is, is zoals wat lager is'. Er zijn oorlogen op Aarde omdat er ook oorlogen in de 'hemel' zijn. Het duistere is in alle lagen van het hologram doorgedrongen. Zou het kunnen dat ook het astrale gebied alertheid en inzicht vereist om in te navigeren. Tenslotte vinden we reeds in het Tibetaanse en Egyptische Dodenboek een complete stervensbegeleiding om de ziel veilig en wel doorheen de bardo's (overgangsgebieden) te helpen. Of zijn ook deze teksten bedoeld om de ziel in de val te lokken? Want waarom helpen de Tibetaanse boeddhisten de stervenden met het reïncarnatieproces? En waarom spreekt het Egyptische boek over oordeel, zonde en negatief karma? Wil men de ziel overtuigen om terug te keren en dingen goed te maken? Het thema is in ieder geval al eeuwen bekend. De gnostici hadden het lang geleden al over een lagere materiële wereld, archonten en een Demiurg die zich voeden met de angst van mensen en de controle behouden via verschillende systemen waaronder religie, overheden, media, geld en wellicht de reïncarnatie val. Maar hoe werkt het eigenlijk?

Bij de dood laat het bewustzijn/zielsfragment het fysieke lichaam los en ervaart een andere realiteit die tot dan toe niet-zintuigelijk waarneembaar was. In principe is het bewustzijn na de dood niet langer gebonden aan een fysieke avatar en een materiële omgeving. Deze avatar (het body/mind complex) werkt als een soort zintuigelijke filter die een bepaalde realiteit decodeert. De (beperkingen van de) 12 zintuigen plus de mind bepalen de realiteit die men kan waarnemen en die is heel klein (we nemen slechts een fractie van het totale licht- en klankspectrum waar). Wanneer het bewustzijn vrij komt van die filters (bij de dood, een OBE, een BDE of tijdens het dromen) ervaart men ruimere en andere realiteiten die men dan kan exploreren (astraal reizen). De Soul Trap theorie stelt evenwel dat het zielsfragment bij het definitief vrijkomen van de body/mind beperkingen (bij de dood dus) verhinderd wordt om de Aardse en astrale sferen te verlaten. Deze Soul Trap (zielen vanger) is een artificieel mechanisme wat door technologisch vergevorderde buitenaardse en/of interdimensionale entiteiten is geplaatst als een soort energetisch grid rond de Aarde, een spiritueel net om de zielen te vangen. De platte Aarde aanhangers spreken van een dome boven de planeet, een soort koepel die belet dat je vrij komt van het 3D Aarde spel (zie ook de film 'The Truman Show'). 


Het mechanisme is ingenieus en bevat verschillende sequenties. De ziel wordt geleid naar een (vals) licht doorheen een tunnel en ontmoet vaak overleden familie (dit zijn echter projecties en hallucinaties) en spirituele meesters (in werkelijkheid archonten). Daarna volgt een 'life review', een herziening van het afgelopen leven. Na een kort of lang verblijf in de astrale sferen (4D) wordt de ziel dan overtuigd en misleid om een nieuw leven op Aarde te kiezen (uit vrije wil), zogezegd om 'karma uit te werken' of om nieuwe lessen te leren of een taak te volbrengen of wat dan ook. De astrale sferen zijn hologrammen om de ziel in vast te houden totdat het moment komt om te incarneren. Het geheugen wordt dan gewist en de ziel verbindt zich met een foetus in een baarmoeder voor een volgende incarnatie in het wiel van Samsara. Op die manier wordt de ziel terug naar de 3D Aarde matrix gelokt en begint een nieuwe levensronde in het recyclageproces voor zielen. Bij elke dood/wedergeboorte verliest het zielsfragment wat levenskracht, een stukje van zichzelf als het ware, en sommige zielen zitten al zolang vast in de reïncarnatieloop dat ze de kracht om te ontsnappen verloren zijn.

Het systeem werd opgezet als een middel om energetisch voedsel te kunnen oogsten van de mensenzielen. Het klinkt voor sommigen wellicht wat gek, maar de mens produceert energie in de vorm emoties en gedachtebeelden. Robert Monroe gebruikt de term 'loosh' om de energie te benoemen die Aardse organische wezens genereren en produceren. Deze vitale energie kan verschillende kwaliteiten en krachten bezitten afhankelijk van het wezen (plant, dier, mens) en de bron (emotie, gevoel, gedachte). De hogere en zuivere vormen van loosh energie worden (al dan niet bewust) als voedselbron gebruikt door soortgenoten, parasieten of andere wezens. Krachtige loosh energie wordt opgewekt door intense en sterke emoties (zoals pijn, haat, angst, verdriet, aanbidding, lust,…) afkomstig van dieren en mensen, waarbij de sterkste loosh energie vrijkomt gedurende bloedige kinderoffers, satanische rituelen en (pedo)seksueel misbruik. De entiteiten die het reïncarnatiesysteem in stand houden, parasiteren op die zielenenergie van mensen. Ze hebben er baat bij om zoveel mogelijk ellende, oorlog, geweld, angst en verdriet te veroorzaken en de wedergeboorte cycli te bestendigen. De Aarde was ooit een prachtig paradijs waar zielen vrij konden komen en gaan, maar werd lang geleden gekaapt en gehackt en verandert in een soort energieboerderij vol lijden en pijn. Een buitenaards/interdimensionaal ras, bekend bij oude culturen en gnostici als archonten (letterlijk heersers), was 'jaloers' op de schoonheid van de Aarde en begon (erg lang geleden) een kosmische oorlog en nam daarna bezit van deze planetaire sfeer en het zonnestelsel.

    Oorlog in de Hemel (Pieter Bruegel)


Intermezzo: De galactische oorlogen (fragment uit het bericht Tijdlijnen)

--- Deze oorlogen uit een lang vervlogen tijd waren gericht tegen de mensheid. De tegenstanders van de mensheid wordt de NAA groep genoemd, de Negatieve Aliens Archon Groep. Deze groep wil onder meer het oorspronkelijke DNA van de menselijke soort vernietigen. De oorlog tegen de mensheid is ontstaan ​​uit de tijdlijnen van de Lyra en Orion oorlogen. Lyra is de plaats waar de Mens oorspronkelijk ontstond. Toen de Wieg van Lyra en verschillende planeten explodeerden, werd de Andromeda Sterrenpoort vernietigd waardoor de mensheid vast raakte in een gevallen systeem. De Galactische Oorlogen veroorzaakten vele conflicten om de macht en controle over de 3D Aarde te grijpen. De Luciferische Groep verenigde zich met negatieve aliens en AI's  (Zwarte Zon) tot de NAA groep wat uiteindelijk uitmondde in wat genoemd wordt: de Tijdlijn Oorlogen. Het is in feite de aloude strijd van 'goed versus kwaad'. Men spreekt soms ook over Service to Others (StO) en Service to Self  (StS) groepen. Deze polarisatie (tussen egoïsme/angst en altruïsme/liefde) wordt in bepaalde stadia van een zich ontwikkelend bewustzijn (tijdelijk) gebruikt om de voorwaartse groei van de individuele ziel te bevorderen waarbij de vrije wil gerespecteerd wordt. Maar er kwam een invasie van de NAA groep op Aarde met het doel om de mensheid te onderwerpen via biologische oorlogvoering (DNA manipulatie, frequentiewapens, implantaten, mind control,..). De insertie van meester/slachtoffer programma's in het menselijk bewustzijn noemt men de archontische misleiding strategie. Deze mind control programma's leiden tot dissociatie, narcisme, mentale stijfheid, emotionele breuken, slordigheid, bedrog, afhankelijkheid, waanvoorstellingen, competitiedrang. De gebruikte strategieën zijn onder meer verdeel en heers, dodencultussen, bloedoffers, geweld, parasitair roofdier gedrag, patriarchale dominantie, verstoorde seksualiteit en allerlei manipulatie technieken waardoor de egopersoonlijkheid en de ziel van de Mens zwaar getraumatiseerd worden. In wezen gaat het altijd om het bereiken en het handhaven van controle en macht via vele vormen van geweld. De inzet is niets minder dan de ziel en het bewustzijn van de Mens en deze oorlog is niet het gevolg van keuzes tussen de polariteiten StO en StS. Het is een flagrante schending van de vrije wil en de kosmische wetten. --- Tot zover het fragment.

De Archon groep zette een recyclage mechanisme op voor zielen wat gestuurd wordt vanuit de maan en Saturnus (volgens onderzoekers zoals David Icke en anderen). De archonten beschouwen zichzelf als goden en ze oogsten onze energie vanuit zelfzuchtige en parasitaire motieven. Het zijn veroveraars die planeten koloniseren. Net zoals de conquistadores ooit Amerika binnenvielen, veroverden en de bevolking uitbuitten, net zo zoeken de archonten planeten en sferen om die dan te onderwerpen. Ze gebruiken vergevorderde A.I. technologieën (vandaar ook de transhumanisme agenda op Aarde) en voeden zich met de negatieve emoties (vooral angst) en de lagere gedachten van de mensheid. Bij het sterven worden diverse technieken ingezet om het bewustzijn te misleiden zodat de ziel terugkeert in een lichaam. Sommige van deze technieken worden ook nu al op Aarde gebruikt. Denk aan 'voice to skull' (elektronische telepathie), project Blue Beam (holografische projectie) en satellieten die de planeet als een elektronisch grid omgeven.

    Wheel of Samsara (cyclus van dood en wedergeboorte)

Ontsnappen uit de Soul Trap matrix is eenvoudig maar niet makkelijk. Indien mogelijk dient de ziel het lichaam te verlaten via de kruinchakra. Dit kan men induceren door de stervende in een positie van 45° te plaatsen op het bed. Er mag geen vrees of angst zijn op het moment van de dood, want dit werkt verlammend en angst helpt om het reïncarnatie mechanisme te activeren. Men dient ook op de hoogte te zijn van deze Soul Trap valstrik en na het sterven niet de tunnel in te gaan en het eerste witte licht te mijden. Hoe positiever en hoger de vibratie op het moment van sterven en hoe bewuster iemand is van wat er gebeurt, hoe makkelijker om te ontsnappen, want dan behoudt men de controle over de besluiten die men neemt. Men kan dan zelf beslissingen nemen en hoeft niet overweldigd te worden door het licht, de nabestaanden, de 'goddelijke' wezens,... Men blijft dan in zijn kracht en gebruikt de vrije wil om te gaan waar men heen wil gaan. Bewust sterven vraagt voorbereiding, studie en meditatie tijdens het Aardse leven. Blijf bij jezelf en analyseer de oneindige mogelijkheden en opties (de zintuigelijke beperkingen zijn nu weggevallen). Wat ervaar je nog meer buiten het witte licht en de tunnel? Is het licht afkomstig van een externe bron (te mijden) of ervaar je de projectie van jouw eigen zielenlicht (de goddelijke vonk)? Onthoud dat wat je ervaart slechts hologrammen zijn, mogelijks ook projecties van jouw eigen bewustzijn (ook de demonen en lichtwezens). De controllers/archonten proberen je te misleiden om terug te keren naar Aarde maar hebben wel jouw toestemming nodig. Zonder jouw jawoord kunnen ze niet veel beginnen. Zeg simpelweg NEE. Er zijn ook wezens die jou kunnen helpen om te ontsnappen. Dit vraagt wel de juiste voorbereiding. 

De piramide van de dood

Wat is het mogelijke verband met de globalistische technocratische agenda die nu uitgerold wordt en de high tech smart world terravorming die bezig is? Het toverwoord van die agenda is controle, men wil de hele wereld met alles erop, eraan en erin continu bewaken, sturen, keuren, inventariseren, digitaliseren en surveilleren. En men wil zelfs het DNA, de ziel en het bewustzijn van elke mens manipuleren en controleren. Niet enkel tijdens het Aardse leven, maar zelfs tot na de dood. Wanneer men de bekende machtspiramide schema's bekijkt dan is het vaak onduidelijk wie bovenaan de top zit. Wie zijn de zogenaamde controllers/architecten (zie de 2 vorige delen)? In de Egyptische tijd zat de farao op de troon, daaronder had je in afdalende lijn de priesters, de overheden, de soldaten, de handelaars, de ambachtslui, de boeren en de slaven. In de feodale middeleeuwen waren de koningen en de pausen baas, daaronder zaten vazallen, edelen en kardinalen, dan de ridders en soldaten, de priesters en monniken en tenslotte als laagste stand de boeren, horigen en lijfeigenen. In onze tijd is de piramide heel wat complexer. Presidenten, koningen en overheden zijn al lang niet meer de beleidsmakers. Boven hen vinden we grootbanken, investeringsmaatschappijen, geheime genootschappen, thinktanks en superrijke families. Maar wie bestuurt hen? Volgens onderstaand schema zijn de controllers negatieve buitenaardsen (uit de Orion constellatie) die andere alien groepen controleren waaronder archonten en annunaki. Deze groepen zijn (onder meer) uit op de energie die mensen en dieren genereren en bouwen een A.I. gestuurde 3D/4D gevangenis, een multidimensionale simulatie realiteit om zielen in vast te houden. De fysieke avatars (lichamen) worden van binnenuit aangepast (via vaccins, straling, gmo voedsel en geo-engineering) om te kunnen functioneren in de smart digital world én om een voertuig te worden voor alien entiteiten. Ja, het klinkt allemaal als horror sci-fi. Planeet Aarde en de mensheid worden gehackt, geïnfiltreerd en omgevormd tot een A.I. woonplaats en energie voedselbron voor alien high tech veroveraars. Hollywood zou hier een blockbuster film over kunnen maken (wat ze trouwens ook regelmatig doen).      


Hier is een vraag om eens over na te denken: wie heeft er eigenlijk baat bij die eeuwige strijd tussen licht en duister, wie profiteert van die tegenstelling tussen het goede en het kwade welke al eonenlang wordt uitgespeeld? De spanningsboog tussen goed/licht en kwaad/duister zorgt naast bewustzijnsgroei en ontwaking ook altijd voor conflict. Deze conflicten komen in vele vormen en zijn te vinden in alle geledingen van de maatschappij. Van ruzie tussen partners en wrede oorlogen tussen landen tot de vernietiging van de planeet en zelfs innerlijke conflicten en persoonlijke trauma's. Conflicten zijn een goede voedingsbodem voor pijn, angst, geweld, verdriet en lijden, en dat is (niet toevallig) precies het voedsel voor archonten en andere parasieten. De Gnostici spreken over de Demiurg, een 'gevallen god' die het materiële universum creëerde. De Demiurg is een demonische tiran die via negativiteit, verdeeldheid, beperking en onderdrukking het universum zijn eigen egorichting uitstuurt en de zielen hier wil houden. De christenen noemen hem de tegenstander of Satan. Andere namen zijn Jahweh, Jehova (Oude Testament), Jaldaboath, Ahriman.

Maar... er zijn uiteraard ook vele andere invalshoeken, die wat minder bedreigend zijn. Wie goed oplet, merkt dat het Aardse leven steevast een aantal terugkerende elementen bevat. Er is bijvoorbeeld een duidelijk reiselement, het zielsfragment of bewustzijn maakt een evolutie door hoewel de Waarnemer onbewogen blijft. De ziel ervaart ruimte en tijd en het body/mind complex volgt een levenspad doorheen geboorte, opgroeien, aftakelen en de dood. We maken een reis in bewustzijn, er zijn opeenvolgende groeifases te herkennen. Daarnaast vinden we een duidelijk spelelement. Dat zie je nog goed bij kinderen, en spelen betekent creëren. Mensen vinden spelletjes leuk, de videogame industrie draait niet voor niets een megagrote omzet.  Het derde element is zingeving of het verlangen om een taak/doel/opdracht te completeren. Iedereen komt op Aarde met een drang om iets te doen, al is het overleven, er is een drive, een verlangen om te creëren of om iets te bereiken, al is het streven naar spirituele verlichting door een heel leven in stilte in een klooster door te brengen. Ook het typisch menselijke gevoel voor humor is een weggever. We houden van lachen, plezier maken en vreugde beleven. Ook hier zijn kinderen duidelijk de grote leermeesters die belangrijke inzichten brengen. Relax and enjoy, it's just a ride. Een peuter onder de 2 jaar heeft nog geen ego en die maakt zich dan ook geen zorgen en leeft hier en nu en zonder de vele beslommeringen, vragen en theorieën die de volwassenen op hun rug meesleuren door het leven.

Dit alles zou er op kunnen wijzen dat we niet echt in de val zijn gelokt als onderdeel van een valstrik, maar dat we opzettelijk beslissen en kiezen om het moeilijke Aardse spel te ervaren, een ervaring die zich afspeelt op meerdere levels (alvast 3D en 4D). En eenmaal hier in het spel dan zijn bedrog en misleiding wél een deel van de regels. De zielscontracten, karmawetten, zintuigelijke beperkingen en natuurwetten functioneren dan als het spelframe, als de softwarecode van het goddelijk script, naast de vele tegenstanders, hindernissen en obstakels die overwonnen kunnen worden. Wanneer de zielen te vastraken in het spel en de uitweg niet vinden dan komen wereldleraren de waarheid verkondigen. De Aardse spelomgeving (fysiek en astraal) lijkt zo echt maar kan evengoed een hologram zijn, een virtuele simulatie waar je kunt in verdwalen als in een doolhof. Misschien bouwde de Demiurg een schitterend universum waar zielen even kwamen rondkijken, ervaren en spelen. Net zoals videogame ontwikkelaars een boeiend spel ontwerpen waar de gamers via hun avatars enthousiast aan deelnemen. Een game wat zo echt lijkt en boeiend is dat de spelers zichzelf er compleet in verliezen en de échte wereld vergeten. Maar toen de Demiurg corrupt werd, installeerde hij een mechanisme om de zielen te misleiden en in zijn universum vast te houden. Alsof  de videogame ontwikkelaars malware en virussen in het game bouwden om de spelers 'aan de haak te slaan' waardoor ze niet meer kunnen stoppen met het spel. Hoe boeiend het universum van de Demiurg ook is, met de vele mogelijkheden om te reizen, te spelen en dingen te ervaren, toch dienen de zielen vrij te zijn om hun weg te gaan en andere universa te verkennen (na de avatar dood). En indien je weet dat er een Soul Trap is die jou mogelijks belemmert dit universum te verlaten dan kun je zelf beslissen. Kies je nog een rondje op 3D/4D Aarde?  Of wil je op weg gaan naar nieuwe horizonten? Je bent een soeverein wezen en een krachtig en bewust NEE uit vrije wil zou voldoende moeten zijn om aan de Soul Trap te ontsnappen. Good luck and stay free.

Epiloog

Lijden en pijn zijn onvermijdelijk op deze planeet, dood en vernietiging zijn overal aanwezig, en reeds eeuwenlang zwoegt en kreunt de mensheid onder een controlerende matrix van geweld en onrecht. Is dit onderdrukkend mechanisme bedoeld om meer slavernij en afhankelijkheid te brengen of is het net een middel tot groei en evolutie? Brengt iedere incarnatie een nieuwe mogelijkheid om oude dingen uit vorige levens in evenwicht te brengen of wordt met elk leven telkens nieuw karma veroorzaakt waardoor bevrijding onbereikbaar blijft? Wordt de fysieke Aarde bedreigd vanuit de astrale sferen en is het mentaal/emotionele veld gehackt en geïnfiltreerd door parasitaire wezens? Wie zal het zeggen... Maar het is duidelijk dat er momenteel een nooit geziene collectieve ontwaking bezig is. De mensheid wordt 'wakker' en (hopelijk) ook volwassen. De vele misleidingen, leugens en corrupte toestanden worden ontmaskerd en verlicht. Niet enkel op 3D Aarde maar wellicht ook in de 4D astrale sferen. Zo boven, zo beneden. En omgekeerd. De gevangenschap van de zielen is voorbij. Er is nog een lange weg te gaan. Laten we elkaar informeren, helen, helpen en liefhebben. Laten we de controlesystemen weigeren en afschaffen. Laten we de Aarde tot paradijs maken en het gouden tijdperk verwelkomen. Hier zijn 5 tips.

1. Breek de betovering - Namelijk de massahypnose en psychose waar velen onder lijden en hoofdzakelijk afkomstig is van mediabronnen (tv, social media, krant, enz.). Dus, tv uit en social media op pauze.
2. Vind jouw essentie - De mensheid is op drift omdat mensen hun verbinding met zichzelf, met elkaar, met de natuur en met Bron verloren zijn. Ontdek jouw goddelijke oorsprong (HZ), dit vraagt stilte en meditatie.
3. Verander jouw denken en perceptie - Het universum is mentaal. Manifesteer een nieuwe wereld door anders te denken (positief en oplossingen zien), dit vraagt veel focus en oefening (herprogrammering).
4. Schiet in actie - Ecodorpen, familiedomeinen en healing centra komen er niet vanzelf, er is veel werk aan de winkel.  
5. No fear - It's just a ride...

Anastha Aurora

Info

° YouTube Soul Trap Playlist
° Bitchute Soul Trap Playlist 

Verwante berichten op de Indigo Pixie blog

° Annunaki
° Archonten
° Artificiële Intelligentie
° Mens & Machine
° Glossarium

Verwante berichten op de Anastha Aurora blog

° Dimensies

° Het Stervensproces
° Out of Body
° Bijna-dood Ervaring


° Het Matrix Programma 1 - 3D Aarde
° Het Matrix Programma 2 - Tijdlijnen
° Het Matrix Programma 3 - Soul Trap

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Anastha Aurora
Maira Gall