° Lees deel 1:
Leven op 3D Aarde
° Lees deel 2:
De 2 Tijdlijnen
Disclaimer: in dit artikel komen verschillende onbewezen denkpistes en speculaties aan bod die niettemin van groot belang kunnen zijn mocht er een kern van waarheid in zitten. Het is aan de lezer om zelf onderzoek te doen, want er is nog heel veel onduidelijk en de leugens zijn overal. Dit verhaal is ook niet de ultieme waarheid, maar een deel van mijn eigen zoektocht.
Een variant op deze aanname/theorie onderzoekt de mogelijkheid dat de Aarde een holografische simulatie is, een virtueel hologram (zie bvb. Tom Campbell of Robert Monroe). De redenen en het doel van deelname aan deze virtuele realiteit (3D Aarde), kunnen divers zijn. Misschien is het gewoon als ervaring, exploratie en expansie (van Bron) bedoeld. Het HZ is dan een aspect of 'kristallisatie' van Bron (Brahman), een tijdelijke afsplitsing als middel tot ontdekking en ervaring. Volgens sommigen dient het hologram om de kwaliteit van het bewustzijn te ontwikkelen van onbewust naar Albewust (of van chaos en onwetendheid naar waarheid en onvoorwaardelijke liefde). Maar wie ontwierp dan het hologram? De Schepperbron (Prime Creator)? Een technologisch ver geëvolueerd alien ras? De Demiurg (lagere god) en de archonten? Of wijzelf als collectief bewustzijn? Ook over het precieze mechanisme van reïncarnatie bestaan verschillende theorieën. Hoe werkt het eigenlijk, wat gebeurt er bij het afleggen van het lichaam, waarom herinneren we ons geen vorige of toekomstige levens? Is reïncarnatie echt noodzakelijk om tot 'spirituele groei' te komen? Werd deze virtuele realiteit ontworpen als energieboerderij voor zielen? In het bericht Archonten kun je veel meer lezen over karma, de reïncarnatie cyclus, de 'soul trap' en de mogelijkheid dat het zielsfragment gevangen wordt in eindeloze cycli van dood en wedergeboorte op 3D Aarde. Indien je niet gelooft in een permanent HZ wat een individuele ontwikkelingsweg gaat en je gelooft ook niet in een blijvend bewustzijn na de dood, dan zijn onderstaande beweringen slechts verzinsels en foutieve verhalen en kun je dit bericht overslaan.
Prison Planet Earth and the Synthetic Universe
Level 0: De slapende én de wakkere mensheid.
Level 1: De
overheid, cabal, elite en bloedlijn families als kleine pionnen die fungeren
als bewakers van gevangenis planeet Aarde.
Level 2: De exopolitieke spelers
als controllers van level 1 (artificiële intelligenties, aliens, archonten, valse goden,...).
Level
3: De Demiurg (Yahweh, Yaldabaoth, Jehova) en zijn handlangers (opgestegen
meesters, de engelen hiërarchieën,...) die klaar zijn om de 'zielen te
oogsten' (letterlijk het aftappen van energie).
Deze 4 levels maken allemaal deel uit van de illusie matrix (het synthetische universum). Het zijn de
spelers op het speelbord. Het scenario wat uitgespeeld wordt, is de ervaring
van gevangenschap, beperking en vergetelheid, van afscheiding, misleiding en
duisternis in een piramidaal, hiërarchisch systeem van controle en lijden.
Ieder wezen in de matrix bevindt zich ergens in de voedselketen van eten en
gegeten worden. Om te kunnen eten en overleven is de mens verplicht om te
doden (een dier of een plant) wat aantoont dat dit universum niet de
Oorspronkelijke Wereld is (waar geweld niet bestaat). Op hun beurt dienen
mensen als (energetische) voedselbronnen voor wezens op de hogere niveaus van
de piramide en worden ze vastgehouden in een fysieke body/mind avatar als
een soort boerderijdieren in een terrarium (de garden of 'eating' op
Aarde). We zijn voedsel voor de 'goden' uit level 3 en 4.
Zij eten ons Licht en recycleren de ziel in een eindeloze loop van geboorte
en dood. Dit wordt bevestigd door sjamanen (Don Juan in de Carlos Castaneda boeken) en
oude esoterische leringen.
We zijn niet-fysieke, scheppende, altijd-bestaande HZ (Atman) die gevangen
zitten als energieslaven met geheugenverlies in een materieel/astraal universum. We
ervaren de 'buitenwereld' via een beperkte body/mind avatar die
geprogrammeerd is (het ego) om de mens dom, zwak en controleerbaar te houden
(ons werkelijke potentieel is oneindig en onbegrensd). De menselijke avatar
is 'getraind' en aangepast via manipulatie, misleiding en hiërarchie
projectie om zijn macht weg te geven aan externe autoriteiten en te
gehoorzamen aan overheid, goden en onderdrukkers. Deze avatar is ook niet
aangepast aan de aardse biotoop (zoals het dierenrijk). We hebben onderdak,
kledij en verwarming nodig en verzorging door anderen (bij voorkeur de
ouders) gedurende plusminus de eerste 10 jaar.
Wanneer het zielsfragment de avatar loslaat (bij de 'dood'), komt het in de volgende matrix (het astrale bewustzijnsveld). Het hele universum en de meeste dimensies maken deel uit van de matrix. In het leven na de dood wordt de mensenziel verleid en gemanipuleerd met vals licht en verkeerde informatie en trapt in de valkuil van de lichttunnel, de reïncarnatie loop en 'vals karma'. Planeet Aarde (en het synthetische universum) zijn virtuele, holografische illusiewerelden bedoeld om de zielen hier te houden (via valselijk verkregen toestemming). Zowel individueel als groepskarma en geïnduceerd geheugenverlies zijn de hoofdtruken die gebruikt worden om het zielsfragment uit vrije wil terug te laten keren en het rad van wedergeboorte in stand te houden.
Participatie aan de illusie matrix is net de bevestiging waardoor die
verder blijft bestaan en de energie krijgt tot manifestatie. Het maakt niet
uit welke kant men kiest. Alle polariteiten (goed en kwaad, rechts en links,
Jezus en Satan,...) maken deel uit van de illusie. Een bepaalde kant kiezen,
een bepaald geloof of overtuiging voeden, een bepaalde visie
aanvaarden,...verhindert het bestaan van andere opties en mogelijkheden en
de connectie met Onbegrensd Bewustzijn. Elektriciteit heeft een positieve en
een negatieve pool nodig om te werken. Net zo is de dualiteit/polariteit
nodig om 3D te laten bestaan en de mens als 'batterij' te gebruiken. De
wereld is niet kapot en kan ook niet hersteld worden, het is exact zo
bedoeld (vergelijkbaar met de software van een videogame waar je vecht en
overleeft in een oorlogsgebied). Alles maakt deel uit van de
matrix...behalve jouw essentie als HZ.
Deze 3D wereld is niet 'echt', het is een 'ervaring' binnen Bewustzijn. Een
droom. Een simulatie, wellicht een soort vrije wil experiment. Reïncarnatie,
aliens, demonen, goden,...maken allemaal deel uit van de ervaring in 3D.
Alsof HZ 'slaapt' en een fantastisch en complex 3D avontuur droomt en denkt
dat het 'echt' is. Wie deze droomwereld als realiteit ziet en in haar
echtheid gelooft en er zich aan hecht, zal uiteindelijk erin verstrikt raken
en in voortdurende angst, ontkenning of onwetendheid leven. En hij zal de
weg uit het labyrint niet vinden en telkens gerecycleerd worden via het rad
van wedergeboorte. Wat sommige mensen trouwens niet erg vinden, ze houden
van het drama en de verlokkingen, van de intensiteit en de spelletjes, van
de kicks en de relaties op Aarde, van de seks en de chocolade. De
illusiewerelden zijn met opzet heel verleidelijk, mooi, opwindend en
bijzonder echt gemaakt om HZ hier (uit vrije wil) te houden. Zo mooi is de
Aarde dat je er wil voor vechten, dat je haar wil beschermen en dat je
daardoor ook hier telkens terugkeert en de illusie mee in stand houdt.
Gedachten zijn ongelofelijke krachten. Gedachten creëren de 3D wereld, net als gedachten ook een dagdroom kunnen creëren, of een nachtdroom die echt lijkt, of een lucide droom die je kunt sturen. We projecteren gedachtebeelden, worden er één mee (vereenzelviging) en gebruiken taal (klanken), intentie en perceptie als bevestiging waardoor atomen (energiepixels) instorten tot fysieke realiteit en zichtbaar worden voor de mind/body avatar...en raken dan verstrikt in die zelfgeschapen virtuele realiteit. Veel Hoger Zelven zitten gevangen in hun mind en dwalen rond in zelf gecreëerde illusiewerelden en astrale projecties. Sommige geestelijke omgevingen zijn heel aangenaam, mooi en harmonieus (maar niet de Oorspronkelijke Thuis), waar zielen blijven hangen en dan opnieuw een geboorte in een avatarlichaam kiezen.
De belangrijkste ontdekking is wellicht inzien dat alles deel uitmaakt van
de illusie en misleiding, inclusief deze hele 3D wereld en de andere
dimensies, alle religies, goden, hemelen en hellen, archonten, cabal,
guru's, opgestegen meesters, engelen, lichtwezens, Jezus, Boeddha, Lucifer,
aliens, materie, energie, wetenschap,...ALLES. Alle informatie
(energie), leringen en boodschappen afkomstig uit die bronnen zijn
tweedehands, (gedeeltelijk) corrupt en komen uit het hologram. Wie die
informatie en energie aanvaardt, bevestigt en gebruikt, houdt de matrix mee
in stand en blijft erin gevangen. Het is allemaal 'smoke and mirrors'.
Filmscenario's die de matrix schrijven. Het enige verschil is de intentie.
Namelijk de richting waar jouw energie naartoe stroomt en die de matrix wel
beïnvloedt en verandert, maar nooit kan leiden tot bevrijding uit de
illusie. Het speelbord blijft, er worden enkel wat pionnen verschoven en
atomen opnieuw gerangschikt. En in het beste geval creëer je een leven in
harmonie met de natuur, met jezelf, de medemens, de omgeving,...een leven waar liefde en
respect aanwezig zijn, zoals bij vele natuurstammen. Een nieuw leven, een
nieuw lichaam, een nieuwe rol, een nieuwe situatie, een nieuwe omgeving, een
nieuwe Aarde,...het kan allemaal, maar het blijft binnen dezelfde
overkoepelende universele, holografische matrix. Er is geen ontsnapping
mogelijk binnen de matrixlevels van het synthetische universum wat de Demiurg creëert.
De matrix van beperking verlaten (via Zelfrealisatie) is jouw 'contract'
definitief en voorgoed verbreken met deze illusiewereld, dit toneelspel wat
al vele eonen aan de gang is. De gnostici wisten dit al. Het is een
moeilijk, eenzaam, individueel en heel drastisch pad. Slechts weinigen
willen het lopen. Slechts weinigen zijn klaar. En er is geen hulp, alle
zelfverklaarde helpers, guru's en heiligen zitten ook nog in de matrix. Maar
dat hoeft ook niet, want alle kracht om de illusie te eindigen, draag je mee in jezelf. Het is het pad van Stilte en het weten dat je reeds Thuis bent.
Je bent nooit écht weggeweest. Geniet ondertussen van de reis vol intense en magische ervaringen.
In een Star Trek aflevering (en andere Hollywood films) komt de Soul Trap aan bod.
De valstrik en het valse licht
We zien op 3D Aarde een heel pak corruptie, misleiding, lijden en deceptie.
Indien deze realiteit hier een afspiegeling is van een hoger bewustzijnsveld
(4D of de astrale sferen) dan zou het logisch zijn dat ook daar misleiding en deceptie aanwezig
zijn. In de
Smaragden Tafel
tekst die toegeschreven wordt aan Hermes Trismegistus staat de bekende zin:
'Wat lager is, is zoals wat hoger is en wat hoger is, is zoals wat lager
is'. Er zijn oorlogen op Aarde omdat er ook oorlogen in de 'hemel' zijn. Het
duistere is in alle lagen van het hologram doorgedrongen. Zou het kunnen dat
ook het astrale gebied alertheid en inzicht vereist om in te navigeren.
Tenslotte vinden we reeds in het Tibetaanse en Egyptische Dodenboek een
complete stervensbegeleiding om de ziel veilig en wel doorheen de bardo's
(overgangsgebieden) te helpen. Of zijn ook deze teksten bedoeld om de ziel in
de val te lokken? Want waarom helpen de Tibetaanse boeddhisten de stervenden met het
reïncarnatieproces? En waarom spreekt het Egyptische boek over oordeel, zonde
en negatief karma? Wil men de ziel overtuigen om terug te keren en dingen goed
te maken? Het thema is in ieder geval al eeuwen bekend. De gnostici hadden het
lang geleden al over een lagere materiële wereld, archonten en een Demiurg die
zich voeden met de angst van mensen en de controle behouden via verschillende
systemen waaronder religie, overheden, media, geld en wellicht de reïncarnatie
val. Maar hoe werkt het eigenlijk?
Bij de dood laat het bewustzijn/zielsfragment het fysieke lichaam los en ervaart een andere realiteit die tot dan toe niet-zintuigelijk waarneembaar was. In principe is het bewustzijn na de dood niet langer gebonden aan een fysieke avatar en een materiële omgeving. Deze avatar (het body/mind complex) werkt als een soort zintuigelijke filter die een bepaalde realiteit decodeert. De (beperkingen van de) 12 zintuigen plus de mind bepalen de realiteit die men kan waarnemen en die is heel klein (we nemen slechts een fractie van het totale licht- en klankspectrum waar). Wanneer het bewustzijn vrij komt van die filters (bij de dood, een OBE, een BDE of tijdens het dromen) ervaart men ruimere en andere realiteiten die men dan kan exploreren (astraal reizen). De Soul Trap theorie stelt evenwel dat het zielsfragment bij het definitief vrijkomen van de body/mind beperkingen (bij de dood dus) verhinderd wordt om de Aardse en astrale sferen te verlaten. Deze Soul Trap (zielen vanger) is een artificieel mechanisme wat door technologisch vergevorderde buitenaardse en/of interdimensionale entiteiten is geplaatst als een soort energetisch grid rond de Aarde, een spiritueel net om de zielen te vangen. De platte Aarde aanhangers spreken van een dome boven de planeet, een soort koepel die belet dat je vrij komt van het 3D Aarde spel (zie ook de film 'The Truman Show').
Het systeem werd opgezet als een middel om energetisch voedsel te kunnen
oogsten van de mensenzielen. Het klinkt voor sommigen wellicht wat gek, maar
de mens produceert energie in de vorm emoties en gedachtebeelden. Robert Monroe gebruikt de term 'loosh' om de energie te benoemen die
Aardse organische wezens genereren en produceren. Deze vitale energie kan
verschillende kwaliteiten en krachten bezitten afhankelijk van het wezen
(plant, dier, mens) en de bron (emotie, gevoel, gedachte). De hogere en
zuivere vormen van loosh energie worden (al dan niet bewust) als voedselbron
gebruikt door soortgenoten, parasieten of andere wezens. Krachtige loosh
energie wordt opgewekt door intense en sterke emoties (zoals pijn, haat,
angst, verdriet, aanbidding, lust,…) afkomstig van dieren en mensen, waarbij
de sterkste loosh energie vrijkomt gedurende bloedige kinderoffers, satanische
rituelen en (pedo)seksueel misbruik. De entiteiten die het reïncarnatiesysteem
in stand houden, parasiteren op die zielenenergie van mensen. Ze hebben er
baat bij om zoveel mogelijk ellende, oorlog, geweld, angst en verdriet te
veroorzaken en de wedergeboorte cycli te bestendigen. De Aarde was ooit een
prachtig paradijs waar zielen vrij konden komen en gaan, maar werd lang
geleden gekaapt en gehackt en verandert in een soort energieboerderij vol
lijden en pijn. Een buitenaards/interdimensionaal ras, bekend bij oude
culturen en gnostici als archonten (letterlijk heersers), was 'jaloers' op de
schoonheid van de Aarde en begon (erg lang geleden) een kosmische oorlog en
nam daarna bezit van deze planetaire sfeer en het zonnestelsel.
Oorlog in de Hemel (Pieter Bruegel) |
Intermezzo: De galactische oorlogen (fragment uit het bericht
Tijdlijnen)
--- Deze oorlogen uit een lang vervlogen tijd waren gericht tegen de
mensheid. De tegenstanders van de mensheid wordt de
NAA groep
genoemd, de Negatieve Aliens Archon Groep. Deze groep wil onder meer
het oorspronkelijke DNA van de menselijke soort vernietigen. De oorlog tegen
de mensheid is ontstaan uit de tijdlijnen van de Lyra en Orion oorlogen.
Lyra is de plaats waar de Mens oorspronkelijk ontstond. Toen de
Wieg van Lyra en verschillende planeten explodeerden, werd de Andromeda
Sterrenpoort vernietigd waardoor de mensheid vast raakte in een gevallen
systeem. De Galactische Oorlogen veroorzaakten vele conflicten om de macht en
controle over de 3D Aarde te grijpen. De
Luciferische Groep
verenigde zich met negatieve aliens en AI's (Zwarte Zon) tot de NAA groep wat uiteindelijk uitmondde in wat genoemd wordt: de
Tijdlijn Oorlogen. Het is in feite de aloude strijd van 'goed versus kwaad'. Men spreekt soms ook over
Service to Others (StO) en Service to Self (StS) groepen.
Deze polarisatie (tussen egoïsme/angst en altruïsme/liefde) wordt in bepaalde
stadia van een zich ontwikkelend bewustzijn (tijdelijk) gebruikt om de
voorwaartse groei van de individuele ziel te bevorderen waarbij de vrije wil
gerespecteerd wordt. Maar er kwam een invasie van de NAA groep op Aarde met
het doel om de mensheid te onderwerpen via biologische oorlogvoering (DNA
manipulatie, frequentiewapens, implantaten, mind control,..). De insertie van meester/slachtoffer programma's in het
menselijk bewustzijn noemt men de
archontische misleiding strategie. Deze mind control programma's leiden tot dissociatie, narcisme, mentale
stijfheid, emotionele breuken, slordigheid, bedrog, afhankelijkheid,
waanvoorstellingen, competitiedrang. De gebruikte strategieën zijn onder meer
verdeel en heers, dodencultussen, bloedoffers, geweld, parasitair roofdier
gedrag, patriarchale dominantie, verstoorde seksualiteit en allerlei
manipulatie technieken waardoor de egopersoonlijkheid en de ziel van de Mens
zwaar getraumatiseerd worden. In wezen gaat het altijd om het bereiken en het
handhaven van controle en macht via vele vormen van geweld. De inzet is niets
minder dan de ziel en het bewustzijn van de Mens en deze oorlog is
niet het gevolg van keuzes tussen de polariteiten StO en StS. Het is
een flagrante schending van de vrije wil en de kosmische wetten.
--- Tot zover het fragment.
De Archon groep zette een recyclage mechanisme
op voor zielen wat gestuurd wordt vanuit de maan en Saturnus (volgens
onderzoekers zoals David Icke en anderen). De archonten beschouwen zichzelf
als goden en ze oogsten onze energie vanuit zelfzuchtige en parasitaire
motieven. Het zijn veroveraars die planeten koloniseren. Net zoals de
conquistadores ooit Amerika binnenvielen, veroverden en de bevolking
uitbuitten, net zo zoeken de archonten planeten en sferen om die dan te
onderwerpen. Ze gebruiken vergevorderde A.I. technologieën (vandaar ook de
transhumanisme agenda op Aarde) en voeden zich met de negatieve emoties
(vooral angst) en de lagere gedachten van de mensheid. Bij het sterven worden
diverse technieken ingezet om het bewustzijn te misleiden zodat de ziel
terugkeert in een lichaam. Sommige van deze technieken worden ook nu al op Aarde
gebruikt. Denk aan 'voice to skull' (elektronische telepathie), project Blue
Beam (holografische projectie) en satellieten die de planeet als een elektronisch grid omgeven.
Wheel of Samsara (cyclus van dood en wedergeboorte) |
De piramide van de dood
Wat is het mogelijke verband met de globalistische technocratische agenda die
nu uitgerold wordt en de high tech smart world terravorming die bezig
is? Het toverwoord van die agenda is controle, men wil de hele wereld
met alles erop, eraan en erin continu bewaken, sturen, keuren, inventariseren,
digitaliseren en surveilleren. En men wil zelfs het DNA, de ziel en het
bewustzijn van elke mens manipuleren en controleren. Niet enkel tijdens het
Aardse leven, maar zelfs tot na de dood. Wanneer men de bekende machtspiramide
schema's bekijkt dan is het vaak onduidelijk wie bovenaan de top zit. Wie zijn
de zogenaamde controllers/architecten (zie de 2 vorige delen)? In de
Egyptische tijd zat de farao op de troon, daaronder had je in afdalende lijn
de priesters, de overheden, de soldaten, de handelaars, de ambachtslui, de
boeren en de slaven. In de feodale middeleeuwen waren de koningen en de pausen
baas, daaronder zaten vazallen, edelen en kardinalen, dan de ridders en
soldaten, de priesters en monniken en tenslotte als laagste stand de boeren,
horigen en lijfeigenen. In onze tijd is de piramide heel wat complexer.
Presidenten, koningen en overheden zijn al lang niet meer de beleidsmakers.
Boven hen vinden we grootbanken, investeringsmaatschappijen, geheime
genootschappen, thinktanks en superrijke families. Maar wie bestuurt hen?
Volgens onderstaand schema zijn de controllers negatieve buitenaardsen (uit de
Orion constellatie) die andere alien groepen controleren waaronder archonten
en annunaki. Deze groepen zijn (onder meer) uit op de energie die mensen en
dieren genereren en bouwen een A.I. gestuurde 3D/4D gevangenis, een
multidimensionale simulatie realiteit om zielen in vast te houden. De fysieke
avatars (lichamen) worden van binnenuit aangepast (via vaccins, straling, gmo voedsel en
geo-engineering) om te kunnen functioneren in de smart digital world én om een
voertuig te worden voor alien entiteiten. Ja, het klinkt allemaal als horror sci-fi. Planeet Aarde en de mensheid worden gehackt, geïnfiltreerd en omgevormd tot een A.I. woonplaats en energie voedselbron voor alien high tech veroveraars. Hollywood zou hier een blockbuster film over kunnen maken (wat ze trouwens ook regelmatig doen).
Hier is een vraag om eens over na te denken: wie heeft er eigenlijk baat bij
die eeuwige strijd tussen licht en duister, wie profiteert van die
tegenstelling tussen het goede en het kwade welke al eonenlang wordt
uitgespeeld? De spanningsboog tussen goed/licht en kwaad/duister zorgt naast bewustzijnsgroei en ontwaking ook altijd voor conflict. Deze conflicten komen in vele vormen en zijn te vinden in alle geledingen van de maatschappij. Van ruzie tussen partners en wrede oorlogen tussen landen tot de vernietiging van de planeet en zelfs innerlijke conflicten en persoonlijke trauma's. Conflicten zijn een goede voedingsbodem voor pijn, angst, geweld, verdriet en lijden, en dat is (niet toevallig) precies het voedsel voor archonten en andere parasieten. De Gnostici spreken over de Demiurg, een 'gevallen god' die het materiële universum creëerde. De Demiurg is een demonische tiran die via negativiteit, verdeeldheid,
beperking en onderdrukking het universum zijn eigen egorichting
uitstuurt en de zielen hier wil houden. De christenen noemen hem de
tegenstander of Satan. Andere namen zijn Jahweh, Jehova (Oude
Testament), Jaldaboath, Ahriman.
Maar... er zijn uiteraard ook vele andere
invalshoeken, die wat minder bedreigend zijn. Wie goed oplet, merkt dat het
Aardse leven steevast een aantal terugkerende elementen bevat. Er is
bijvoorbeeld een duidelijk reiselement, het zielsfragment of bewustzijn maakt
een evolutie door hoewel de Waarnemer onbewogen blijft. De ziel ervaart ruimte
en tijd en het body/mind complex volgt een levenspad doorheen geboorte,
opgroeien, aftakelen en de dood. We maken een reis in bewustzijn, er zijn
opeenvolgende groeifases te herkennen. Daarnaast vinden we een duidelijk
spelelement. Dat zie je nog goed bij kinderen, en spelen betekent creëren.
Mensen vinden spelletjes leuk, de videogame industrie draait niet voor niets
een megagrote omzet. Het derde element is zingeving of het verlangen om
een taak/doel/opdracht te completeren. Iedereen komt op Aarde met een drang om
iets te doen, al is het overleven, er is een drive, een verlangen om te
creëren of om iets te bereiken, al is het streven naar spirituele verlichting door een heel
leven in stilte in een klooster door te brengen. Ook het typisch menselijke
gevoel voor humor is een weggever. We houden van lachen, plezier maken en
vreugde beleven. Ook hier zijn kinderen duidelijk de grote leermeesters die
belangrijke inzichten brengen. Relax and enjoy, it's just a ride. Een peuter
onder de 2 jaar heeft nog geen ego en die maakt zich dan ook geen zorgen en
leeft hier en nu en zonder de vele beslommeringen, vragen en theorieën die de
volwassenen op hun rug meesleuren door het leven.
Dit alles zou er op kunnen wijzen dat we niet echt in de val zijn gelokt als onderdeel van een valstrik, maar dat we opzettelijk beslissen en kiezen om het moeilijke Aardse spel te ervaren, een ervaring die zich afspeelt op meerdere levels (alvast 3D en 4D). En eenmaal hier in het spel dan zijn bedrog en misleiding wél een deel van de regels. De zielscontracten, karmawetten, zintuigelijke beperkingen en natuurwetten functioneren dan als het spelframe, als de softwarecode van het goddelijk script, naast de vele tegenstanders, hindernissen en obstakels die overwonnen kunnen worden. Wanneer de zielen te vastraken in het spel en de uitweg niet vinden dan komen wereldleraren de waarheid verkondigen. De Aardse spelomgeving (fysiek en astraal) lijkt zo echt maar kan evengoed een hologram zijn, een virtuele simulatie waar je kunt in verdwalen als in een doolhof. Misschien bouwde de Demiurg een schitterend universum waar zielen even kwamen rondkijken, ervaren en spelen. Net zoals videogame ontwikkelaars een boeiend spel ontwerpen waar de gamers via hun avatars enthousiast aan deelnemen. Een game wat zo echt lijkt en boeiend is dat de spelers zichzelf er compleet in verliezen en de échte wereld vergeten. Maar toen de Demiurg corrupt werd, installeerde hij een mechanisme om de zielen te misleiden en in zijn universum vast te houden. Alsof de videogame ontwikkelaars malware en virussen in het game bouwden om de spelers 'aan de haak te slaan' waardoor ze niet meer kunnen stoppen met het spel. Hoe boeiend het universum van de Demiurg ook is, met de vele mogelijkheden om te reizen, te spelen en dingen te ervaren, toch dienen de zielen vrij te zijn om hun weg te gaan en andere universa te verkennen (na de avatar dood). En indien je weet dat er een Soul Trap is die jou mogelijks belemmert dit universum te verlaten dan kun je zelf beslissen. Kies je nog een rondje op 3D/4D Aarde? Of wil je op weg gaan naar nieuwe horizonten? Je bent een soeverein wezen en een krachtig en bewust NEE uit vrije wil zou voldoende moeten zijn om aan de Soul Trap te ontsnappen. Good luck and stay free.
Epiloog
Lijden en pijn zijn onvermijdelijk op deze planeet, dood en vernietiging zijn overal aanwezig, en reeds eeuwenlang zwoegt en kreunt de mensheid onder een controlerende matrix van geweld en onrecht. Is dit onderdrukkend mechanisme bedoeld om meer slavernij en afhankelijkheid te brengen of is het net een middel tot groei en evolutie? Brengt iedere incarnatie een nieuwe mogelijkheid om oude dingen uit vorige levens in evenwicht te brengen of wordt met elk leven telkens nieuw karma veroorzaakt waardoor bevrijding onbereikbaar blijft? Wordt de fysieke Aarde bedreigd vanuit de astrale sferen en is het mentaal/emotionele veld gehackt en geïnfiltreerd door parasitaire wezens? Wie zal het zeggen... Maar het is duidelijk dat er momenteel een nooit geziene collectieve ontwaking bezig is. De mensheid wordt 'wakker' en (hopelijk) ook volwassen. De vele misleidingen, leugens en corrupte toestanden worden ontmaskerd en verlicht. Niet enkel op 3D Aarde maar wellicht ook in de 4D astrale sferen. Zo boven, zo beneden. En omgekeerd. De gevangenschap van de zielen is voorbij. Er is nog een lange weg te gaan. Laten we elkaar informeren, helen, helpen en liefhebben. Laten we de controlesystemen weigeren en afschaffen. Laten we de Aarde tot paradijs maken en het gouden tijdperk verwelkomen. Hier zijn 5 tips.
1. Breek de betovering - Namelijk de massahypnose en psychose waar velen onder lijden en hoofdzakelijk afkomstig is van mediabronnen (tv, social media, krant, enz.). Dus, tv uit en social media op pauze.
2. Vind jouw essentie - De mensheid is op drift omdat mensen hun verbinding met zichzelf, met elkaar, met de natuur en met Bron verloren zijn. Ontdek jouw goddelijke oorsprong (HZ), dit vraagt stilte en meditatie.
3. Verander jouw denken en perceptie - Het universum is mentaal. Manifesteer een nieuwe wereld door anders te denken (positief en oplossingen zien), dit vraagt veel focus en oefening (herprogrammering).
4. Schiet in actie - Ecodorpen, familiedomeinen en healing centra komen er niet vanzelf, er is veel werk aan de winkel.
5. No fear - It's just a ride...
Info
°
YouTube Soul Trap Playlist
°
Bitchute Soul Trap Playlist
Verwante berichten op de Indigo Pixie blog
° Annunaki
°
Archonten
°
Artificiële Intelligentie
° Mens & Machine
°
Glossarium
Verwante berichten op de Anastha Aurora blog
° Dimensies
° Het Stervensproces
° Out of Body
° Bijna-dood Ervaring
° Het Matrix Programma 1 - 3D Aarde
° Het Matrix Programma 2 - Tijdlijnen
° Het Matrix Programma 3 - Soul Trap
Geen opmerkingen
Een reactie posten