29/07/2023

Simulatie theorie 3: David Icke


Waarheidszoeker, klokkenluider en journalist David Icke is ondertussen bekend bij vrijwel iedereen die af en toe op social media zit. Zijn live voordrachten (die makkelijk een hele dag duren want hij heeft heel wat te vertellen) ontrafelen de verborgen geschiedenis van mens en planeet, de duistere agenda van de oligarchen, de spirituele component van het verhaal en nog veel meer. Op Bitchute en YouTube zijn verschillende daglezingen te zien, waaronder Secrets of the Matrix (2005) - Beyond the Cutting Edge (2008) - Freedom or Fascism (2008) - The Lion Sleeps No More (2009) en Awaken! (2014). Ook de interviews voor London Real zijn de moeite (Part I - Part II - Part III). Het zijn absolute aanraders voor wie het pad van ontwaking wil verkennen. Vrijwel alles wat de man al decennialang verkondigt, is ondertussen waarheid gebleken. En hij wordt de toegang geweigerd tot tientallen landen in Europa en de wereld, een sein dat de 'powers in charge' bang zijn dat teveel mensen wakker worden door zijn lezingen.  Een belangrijk en boeiend segment van zijn voordrachten is zijn visie en beschrijving van de virtuele realiteit / holografische simulatie die we ervaren. 

Er zijn verschillende definities en visies betreffende het simulatie model. Het kan simpelweg verwijzen naar een 'gecontroleerd leven in een gecontroleerde omgeving'. Bijvoorbeeld het verhaal (of het feit) dat de mens gevangen zit in een piramidaal machtssysteem (vaak Babylon genoemd), waar zijn bewustzijn wordt gemanipuleerd en zijn vrijheid beperkt. (In een volgend bericht wordt de machtspiramide besproken.) Dit Aardse matrixsysteem krijgt momenteel trouwens een upgrade (great reset) naar een technocratie wat toelaat om de controle te automatiseren en de organische mens te veranderen in een androgyne hybride. Maar het simulatie model kan ook verwijzen naar de wereld als een holografische projectie, een soort virtuele realiteit die wijzelf decoderen uit een datastroom afkomstig uit een ruimere dimensie (4D). Althans volgens David Icke.

Icke wijst er verder op dat oude beschavingen reeds spraken over de wereld als een illusie of een droom, wat kan wijzen op een soort simulatie. In India kennen ze Brahman (ultieme werkelijkheid of base reality) en Maya (illusie, magie of de 3D/4D simulatie). Advaita Vedanta zegt dat wereld een 'verschijning' is (in, als en door Bewustzijn). Bij de Aboriginals spreken ze over de schepping als 'een droomtijd'. En filosoof René Descartes vroeg zich af hoe we kunnen weten dat de externe wereld (objectief) bestaat zoals we die (subjectief) ervaren. Is de wereld echt of een illusie? Een vraag die onmogelijk te beantwoorden is. 'Ik Ben' is het enige wat werkelijk is, en dit 'Ik Ben' (Bewustzijn) verschijnt als een universum van virtuele realiteiten om ervaringen en Zelfkennis op te doen.

Elke simulatie heeft bepaalde begrenzingen en een set regels (net zoals de videogames dat hebben). Een aanwijzing dat we mogelijks in een simulatie leven, is dus de ontdekking van de regels en coderingen die de simulatie begrenzen en bepalen. Wetenschappers vonden 'patronen van beperking' zoals de 'GZK limiet' (de grens voor kosmische stralingsdeeltjes), de Plancklengte of de maximale lichtsnelheid (300.000 km/seconde). De lichtsnelheid is de hoogst mogelijke snelheid binnen de grenzen van de 3D simulatie. De communicatie tussen subatomaire deeltjes gaat veel sneller (gedachtesnelheid) maar dat gebeurt buiten de grenzen van 3D en eerder in andere dimensievelden. Icke onderkent ook wat Elon Musk vaststelt, namelijk dat de rekenkracht ondertussen zo groot is geworden dat men geen onderscheid meer kan maken tussen de echte wereld en de virtuele realiteit (in games en Metaverse werelden). Als dit nu al zo is, dan is het maar een kleine stap om aan te nemen dat de werkelijkheid waar we nu in leven ook een gesimuleerde realiteit is of kan zijn. Stel dat men vanaf de geboorte een VR headset op (of zelfs in) het hoofd krijgt (zoals de Vision Pro of één van zijn opvolgers) waardoor je 24/7 een gesimuleerde wereld ervaart vanaf je eerste ademteug. Hoe zou je dan kunnen weten of je in een echte wereld bent of in een simulatie? Je kunt het niet weten, want je weet niet beter, je hebt enkel de ervaring van een gesimuleerde VR. Misschien bevinden we ons reeds in een VR simulatie gezien we niet zeker kunnen zijn over de waarnemingen in de wereld door een beperkte set menselijke zintuigen.


Natuurkundige James Gates ontdekte samen met zijn team binaire computercodes in de wiskunde die het universum beschrijven volgens de snaartheorie. Vergelijkbaar met de enen en nullen (aan/uit elektrische ladingen van het binaire systeem) die computers gebruiken. Het binaire, elektrische 1 en 0 (aan/uit) systeem is ook gevonden in het DNA. Het DNA kan men in computertaal vergelijken met de 'harde schijf' van het lichaam, het werkt als een zender/ontvanger/omzetter van data en interacteert met de 3D simulatie en mogelijks ook met het bewustzijn (buiten de simulatie). Vandaar dat vaccinproducent Moderna de mRNA (nep)vaccins effectief een 'besturingssysteem' noemt omdat ze het menselijk DNA veranderen en de frequentie waarop het ontvangt en uitzendt. Zo wordt het menselijke bestuurssysteem (DNA / lichaam) overgenomen / veranderd door een ander bestuurssysteem (mRNA vaccin / 5G). Volgens David Icke is het DNA de drager van het simulatieprogramma die de menselijke perceptie, het gedrag en de ervaring aanstuurt van hen die gevangen zitten in de '5 zintuigen bubbel'. Die 5 zintuigen zijn de decodeer instrumenten die het signaal helpen omzetten in of registreren als een 3D simulatie. De simulatie maakt de mensheid tot slaaf via (1) een gemanipuleerd DNA, (2) een beperkte waarnemingscapaciteit en (3) een simulatiebewustzijn.

Volgens Icke kan men zelf het DNA 'resetten', zodat interactie met Oneindig Bewustzijn (terug) mogelijk wordt, door zich los te koppelen van de simulatie en van de body-mind avatar en door een hogere frequentie te genereren (verruimd bewustzijn via meditatie). Het James Gates team ontdekte wiskundige reeksen die bekend staan als fout corrigerende codes binnen het energetische weefsel van de werkelijkheid. Een typisch kenmerk van computers. Fout corrigerende codes herstellen gegevens naar hun standaardinstelling (oorspronkelijke staat) wanneer er fouten gebeuren. Ze vonden een reeks vergelijkingen die in de werkelijkheid zijn ingebed en niet te onderscheiden zijn van wat zoekmachines en browsers gebruiken. Kortom, men ontdekt heel wat dingen die kunnen wijzen naar het bestaan van een virtuele simulatie.

Icke beweert dat het smart grid wat nu overal opgestart wordt op Aarde (Metaverse, IoT, IoBNT, IoNT, IoB, VR sets, smartphones, breinchips, smart cities,...) een volgende simulatie binnen de overkoepelende 3D simulatie is om zo de perceptie der mensen (bewustzijn) nog verder te vangen. De wereld is digitaal en zal dat nog meer worden, de 'werkelijkheid' wordt vervangen door hologrammen, mixed reality en VR omgevingen, we zien de start daarvan nu overal gebeuren. Natuurkundige Max Tegmerk (MIT) benadrukt dat de fysica van onze werkelijkheid dezelfde is als die van VR games. Alles kan worden uitgedrukt in getallen. De avatar in een videogame 'ziet' een hele wereld (spelomgeving), maar die bestaat in feite uit pixels en data en alle fysieke dingen in die videowereld kunnen door getallen weergegeven worden. Sommige wetenschappers beweren dat ook de 3D werkelijkheid op een bepaald niveau de vorm van pixels aanneemt (ter grootte van de plancklengte). De elementaire deeltjes (quarks, elektronen,...) die de materiële werkelijkheid uitmaken, hebben op zich geen geur, kleur, textuur, enz. De enige eigenschappen die ze hebben, zijn getallen. Er ontstaat pas kleur en geur wanneer bewustzijn erbij betrokken is. Met andere woorden: het is de ziel die de datastroom als gewaarwordingen ervaart en decodeert.

Men stelt dus vast dat de wereld en de werkelijkheid gecodeerd zijn. Dat was al in de oudheid bekend toen men de 'heilige geometrie' codes ontdekte en ook toepaste (gulden snede, phi, pi, Fibonacci reeks, fractale patronen,...). Overal in de natuur vinden we de geometrie terug, die volgens Icke in feite de (computer)code voor de holografische simulatie is. In 2007 verscheen het boek 'Electric Universe' van David Talbott en Wallace Thornhil, 2 leden van het Thunderbolts project. Het boek stelt dat het universum en de hele werkelijkheid gebaseerd zijn op elektriciteit en elektromagnetisme. Net zoals een videogame enkel kan werken als er elektriciteit beschikbaar is, zo zou het elektrische universum een aanwijzing kunnen zijn dat er een simulatie draait waarvoor de elektriciteit reeds voorhanden is in de ether. Denk aan Tesla die zei dat het geheim van het universum te vinden is als energie, frequentie en vibratie. Jacqueline Barton (Caltech) ontdekte dat DNA 'lijkt op een stroomdraad voor signalering binnen een cel'. Bijen vinden stuifmeel door de elektrische signalen op te vangen die bloemen uitzenden. Er zijn elektrische bliksems, elektrische stormen, noorderlicht fenomenen, elektromagnetische velden die ronddraaien (tornado's), enz. Al die elektrische krachten verplaatsen zich door een medium wat plasma wordt genoemd, de zogenaamde vierde toestand van materie. Door de interactie van elektrisch geladen plasma ontstaan planetaire magnetosferen. De Zon bestaat bijna volledig uit plasma. De zon is geen 'kernreactor' die hitte uitstraalt in de ruimte. Want waarom is de ruimte zo koud en ontstaat warmte alleen als zonne-energie in contact komt met de Aardse atmosfeer? Het verhaal van de zon als kernreactor klopt niet. De Zon absorbeert, verwerkt en projecteert elektriciteit van het universele circuit door de ruimte. Die elektriciteit wordt gedecodeerd (omgezet) in warmte door interactie met de atmosfeer. David Icke zegt het zo: 'het universum is een gigantische kwantumcomputer, aangedreven door elektriciteit en waarvan de data wordt geprojecteerd door een 4D geest en gedecodeerd als een 3D realiteit'.

Het bekende 'waarnemer effect' uit de kwantum fysica (zie het dubbele spleet experiment in deel 1) kan men eigenlijk ook het decodeer aspect noemen. Waarneming (of bewuste aandacht) start het decoderen (aan lichtsnelheid) van de golfvorm informatie naar de holografische informatie (de nep fysieke wereld die via de zintuigen ervaren wordt). Wanneer de simulatie in haar basis golfvorm niet wordt waargenomen / gedecodeerd dan blijft zij in die basisstaat. Het is vergelijkbaar met een laser die een driedimensionaal hologram projecteert. De afdruk waaruit de laser het hologram projecteert blijft altijd dezelfde afdruk, zelfs wanneer de laser de data eruit pikt om een 3D hologram te maken. De afdruk verandert of verdwijnt niet. Net zo bestaat de simulatie altijd in golfvorm, ook wanneer het waarnemen / decoderen (door bewustzijn) de holografische (deeltjes)vorm manifesteert. Golf en deeltje bestaan tegelijkertijd omdat het over dezelfde informatie gaat die zich in verschillende toestanden manifesteert. Golf en deeltje zijn ondeelbaar, net zoals bij de laser de golfvorm afdruk en het geprojecteerde hologram ondeelbaar zijn en tegelijkertijd bestaan. Het ene kan niet bestaan zonder het andere. Een andere analogie is het videogame of een dvd. Een scene uit een spel of uit een film bestaat enkel wanneer men naar deze scene kijkt (decodeert). Alle andere scenes bestaan als data (codes) totdat ze als jouw waarneming verschijnen. Een dvd of blu-ray bevat een film die gecodeerd is als digitale data. De scenes uit de film verschijnen enkel op het scherm op het moment dat de dvd-speler ze decodeert. Alle andere scenes blijven onzichtbaar als gecodeerde data. Met andere woorden: bewustzijn projecteert / decodeert ervaringsrealiteiten (levens) inclusief avatars en virtuele scenes als een groot en complex wereldschouwspel. Zoals Shakespeare al schreef: All the world's a stage, and all the men and women merely players.

David Icke spreekt ook over een soultrap. Na de dood van de avatar komt de ziel in een nieuwe simulatie terecht (de astrale wereld) en wordt terug 'gevangen' in de reïncarnatiecyclus. Lees hier een uitgebreid bericht over de soultrap.

Volgens Icke zijn er op Aarde ook heel wat NPC's (Non Player Characters), namelijk personen die niet aangestuurd worden door bewustzijn maar in plaats daarvan volledig aangestuurd worden door de simulatie zelf. Vergelijkbaar met de achtergrond figuranten in een videogame die meespelen en gedrag vertonen die invloed heeft op het spelverloop, maar die niet bestuurd worden door de speler. Filosoof David Chalmers noemt 'niet-speler personages' pure sims. Het zijn gesimuleerde wezens die zich volledig in de simulatie bevinden. Volgens Icke bevinden we ons in een gemengde simulatie, waarin zowel 'biosims' (avatars aangestuurd door bewustzijn) als pure sims (figuranten aangestuurd door het systeem) aanwezig zijn. In de Matrixfilms zijn Neo en Trinity biosims en agent Smith en het Orakel pure sims. Het klinkt wellicht ver gezocht om te beweren dat niet alle mensen écht en bewust zijn en een 'ziel' hebben. Maar tegenwoordig produceert A.I. fake 'beelden' van mensen en hologrammen van verzonnen mensen die niet van echt te onderscheiden zijn. Meer nog, kunstmatige gezichten zijn niet alleen heel realistisch, ze worden door veel mensen ook betrouwbaarder geacht dan echte gezichten. Er wordt gretig gebruik gemaakt van A.I. gegenereerde gezichten / lichamen (deep fakes) voor media-optredens en bij false flag aanvallen. Zelfs de stemmen / mondbewegingen, de lichaamstaal en de emoties kunnen perfect worden gefaked.

Een lichaam heeft geen geest (bewustzijn) nodig als besturingssysteem. De sims in een videogame worden ook niet 'bezield' door een geest (de speler), maar worden aangestuurd door elektriciteit en een software programma. Net zo zijn er lichamen (NPC's) in de simulatie die geanimeerd worden door de simulatie zelf die gebaseerd is op elektriciteit. De geest van zo'n NPC is niet verbonden met bewustzijn, maar is een A.I. programma ontworpen en bedoeld om een bepaalde rol te spelen in de simulatie. Het is geen toevalligheid dat de videogame technologie zoveel verwantschap vertoont met de simulatie technologie. Lichamen 'sterven' wanneer de elektriciteit wordt uitgeschakeld en daarmee wordt de geest / ziel bevrijd. Of juister gezegd: de geest wordt bevrijd van het geloof dat hij 'in' een lichaam zit. Dit geloof veroorzaakt de illusie van belichaming en vrijheid van belichaming bij de 'dood'. Het is allemaal geloof en perceptie-programmering.

De ontwikkelingen gaan zo snel dat er binnen enkele decennia meer A.I. entiteiten in simulaties zullen zijn (in Metaverse realiteiten) dan dat er mensen op Aarde leven. Die A.I. entiteiten zijn intelligent en creatief en worden aangestuurd door data en elektriciteit. De grote big tech spelers (zoals Neuralink) zijn ook al bezig om het menselijk brein te verbinden met A.I. Willen ze op die manier bewuste mensen veranderen in NPC's? Dit zou uiteraard totale controle over de mensheid mogelijk maken. Rich Terrile (NASA) zegt het zo: 'Als er in de toekomst meer digitale 'mensen' in gesimuleerde omgevingen leven dan nu, wie zegt dan dat wij daar nu al geen deel van uitmaken?' Volgens David Icke is dit inderdaad het geval. De wereldbevolking was 1 miljard in 1800 en is op 200 jaar tijd gegroeid tot 8 miljard. Is deze enorme toename allemaal het gevolg van 'incarnerende' geesten / zielen? In Silicon Valley voorspellen ze dat vanaf 2030 A.I. en het menselijke brein steeds meer zullen gekoppeld / geïntegreerd zijn aan en met elkaar. Dit betekent dat A.I. het denken zal overnemen waardoor mensen niets meer worden dan A.I. software 'entiteiten'. Volgens Icke zijn veel eliteleden reeds A.I.-inserts of cyborgs, er is geen 'leven' of sprankeling te zien in hun ogen.

In films zoals The Matrix of series zoals Westworld en Humans wordt dit gegeven uitgediept. Veel personages in The Matrix zijn geavanceerde A.I. software-inserts die in het geval van agent Smith meerdere kopieën van zichzelf kunnen maken. Ook het 'orakel' uit de film blijkt een programma te zijn en geen echte mens. Trouwens, vergeet niet dat zowel het lichaam van een mens als dat van een A.I. entiteit een 'programma' in een simulatie is. De vraag is enkel wie of wat het lichaam aanstuurt, ofwel levend bewustzijn / geest ofwel A.I. / elektriciteit? Indien het een geest is,  verbonden met een hoger / ruimer bewustzijn, dan kan men het programma overschrijven, ook de ervaring van de zogenaamde 'dood'. Want geboorte en dood zijn gedecodeerde illusies. Als de informatie de geest vertelt dat het uit het geboortekanaal komt, dan zal dat zijn realiteit zijn. Als het in het lichaam gecodeerde informatie aan de geest meedeelt dat het stervende is, dan zal de geest de lichamelijke dood ervaren. Er vindt in feite geen 'fysieke' gebeurtenis plaats, enkel de ervaring is echt. Vergelijk het met de Matrix films. De personages sterven wanneer hun geest accepteert dat ze dood zijn. Neo bereikt een hoger / ruimer bewustzijn en doorziet de illusie van de dood. Zo komt hij weer tot leven ondanks het feit dat hij meerdere malen wordt neergeschoten. Het lichaam dat wordt neergeschoten en 'sterft', bestaat immers in zijn geest en enkel als informatie. Het 'proces' van geboorte en dood is een illusie die door de simulatie wordt gecreëerd om de geest te laten geloven dat hij een 'fysieke' wereld binnengaat en verlaat. Maar het enige wat gebeurt, is dat de geest de informatie decodeert van het binnengaan en verlaten van een fysieke wereld. Het lichaam bevindt zich in de geest, niet in een kraamkliniek of sterfhuis.

De simulatie van de illusie van geboorte en dood heeft een enorm manipulatief potentieel vanwege de angst voor de dood (eigenlijk de angst voor het onbekende). Maar er is geen dood, het Zelf is eeuwig. Eenmaal uit de simulatie is er geen geboorte en dood, er is enkel leven of bestaan. De complexe simulatie waarin we ons bevinden, wordt bestuurd door een 'vierdimensionaal' A.I. wat wellicht vele duizenden jaren verder geëvolueerd is dan wat we nu kennen. Het systeem wordt aangedreven door de energie die opgewekt wordt door de geest en zijn ervaringen van gedachten en gevoelens. De niet-menselijke A.I. kracht voedt zich met de energie die we genereren via laag-vibrerende frequenties zoals angst, depressie, haat,...Net zoals de machines in de Matrix films worden aangedreven door de energie die de menselijke baby's uitstralen. Zoals Morpheus zegt in de film: 'De Matrix is een computer-gegenereerde droomwereld, gebouwd om ons onder controle te houden, om een menselijk wezen te veranderen in een 'batterij'. 

Wie overweldigd wordt door de illusie van de simulatie gelooft al snel dat hij geboren wordt en sterft als lichaam / geest complex. Maar de dood is eigenlijk gewoon het loslaten van één bepaalde 'plaats' (de 3D virtuele realiteit) en het ervaren een andere 'plaats' (of bewustzijnsomgeving). In feite gaat het Zelf nergens heen, maar de simulatie laat het geloven van wel. De data informatiestroom verandert en dus verandert de ervaring. Men decodeert niet langer de illusie van 'in een fysiek lichaam zijn'. Afhankelijk van de frequentie van het bewustzijn en de verworven inzichten tijdens het leven ervaart men na de dood andere 'gebieden' (simulaties) of slaagt men er in te ontsnappen aan de simulaties. (Zie deel 2 bij Robert Monroe). Wie niet kan 'ontsnappen' wordt terug 'gerecycled' naar het 'fysieke niveau van de simulatie'. Dit staat algemeen bekend als reïncarnatie. Ook de oude Griekse filosofen spraken van wedergeboorte (metempsychose). Volgens Icke is zelfs de ziel een illusie en enkel Spirit (of Zelf) is echt en eeuwig.

Over reïncarnatie is al veel geschreven en nagedacht. Er zijn vragen die tot nadenken stemmen. Moet je inderdaad telkens terugkeren naar dit Aardse tranendal en proberen om 'verlicht' te raken (Nirvana) zodat je aan het rad van wedergeboorte kunt ontsnappen?  Hoe kun je de cyclus van dood en wedergeboorte doorbreken als je in elk leven telkens nieuw karma veroorzaakt (oorzaak en gevolg)? Men komt met geheugenverlies naar hier en stelt nieuwe handelingen (oorzaken) die tot gevolg hebben dat je telkens 'moet' terugkomen om 'nieuwe lessen te leren' en negatieve daden goed te maken. Althans, volgens de gangbare theorieën over reïncarnatie. Maar volgens Icke is dit waanzin en kan het evengoed zijn dat de scheppers van de simulatie een systeem hebben opgezet om de mens te misleiden en de cyclus van reïncarnatie in stand te houden. Inclusief de simulatie van een rijk na de dood (de hel- en hemelgebieden). Zie dit bericht over de soultrap. Icke is niet de enige die beweert dat de tunnel en het (valse) licht, die mensen met een BDE (bijna-dood ervaring) steevast rapporteren, misleidingen zijn om de zielen in de reïncarnatie loop te houden. Ook de lichtwezens en overleden familieleden die men dan ontmoet kunnen holografische A.I. projecties zijn. De tunnel leidt naar wat sommigen 'de wachtkamer' noemen, van waaruit ze opnieuw terechtkomen in het fysieke niveau van de simulatie in een ander lichaam of zelfs in een ander tijdperk. De eenvoudige manier om hieraan te ontsnappen is de illusies van de matrix simulatie doorzien door je geest te bevrijden tijdens het leven. De ouden noemden dit de 'wederopstanding'.  

The collective is following a script. It cannot be altered.
Simply don't be a part of the collective.

Heel wat videogames hebben een uitgebreid verhaal waar je als speler in terechtkomt met gedetailleerde decors en allerlei NPC's. Dit kan gaan van complete fantasy werelden tot historische settings. In sommige gevallen zijn de verhaallijnen heel complex met tal van keuzemogelijkheden, opdrachten, avonturen en levels die interactief reageren op de beslissingen van de speler. Men kan het spel of het verhaal telkens vanaf het begin spelen, maar men kan ook bepaalde spelfases uitkiezen en herspelen of starten vanaf bepaalde levels. Volgens Icke is dit ook zo in de simulatie. De 'werkelijkheid' is een tijdlus die door de geest gedecodeerd wordt als lopend van verleden via het heden naar de toekomst. Maar eigenlijk bestaat de hele simulatie reeds als een compleet 'verhaal'. Het script is geschreven en wordt uitgezonden als code die we collectief decoderen als 3D wereld. Net zoals het videogame er reeds volledig is als data op een schijf, en de speler er een segment uit speelt en niet weet wat er daarna komt. En net zoals een boek het volledige verhaal reeds bevat, en de lezer er een pagina uit leest, maar daarom niet het volledige boek kent. Zo ervaren we de simulatie in kleine fragmenten (levens) en kunnen we niet zien dat het een cyclus is die zich herhaalt. Iemand die bijvoorbeeld een leven ervaart tussen 1930 en 1990 neemt waar dat de tijd voorbijgaat omdat hij én een geboorteproces, én een  lichaam, én een verouderingsprogramma, én een stervensproces decodeert. Tijdens dit korte fragment en ook vanwege het geheugenverlies kan hij niet ontdekken dat er een tijdlus loopt. Mocht iemand de hele simulatie lus van begin tot eind ervaren dan zou men het bedrog (de simulatie) kunnen bevestigen. Alle tijdsfases (of speelomgevingen) bestaan nog steeds in dat deel van de lus (als informatie, als programma): de Romeinse tijd, de Vikingen tijd, het oude Egypte, enzovoort. Geschiedenis perioden zijn dan verschillende delen van de tijdlus, net zoals de verschillende speelomgevingen in een videogame. De datastroom die we collectief decoderen als 3D realiteit zou dus een script kunnen zijn, een scenario wat voor een groot deel vastligt. Onderzoekers zoals Jason Breshears beweren zelfs dat de tijdlus regelmatig (elke 138 jaar) gereset wordt naar een beginfase, vaak via een wereldwijde catastrofe. De volgende reset komt in 2040 (volgens hem).

Het einde van de organische mens

Maar waarom leven we in een simulatie waar we steeds dieper in gevangen raken? En wie stuurt en manipuleert de simulatie? Volgens Icke zijn het niet-menselijke wezens die ons vasthouden in een hiërarchisch matrixsysteem als energetische voedselbron (zie deel 4, verschijnt volgende maand). Deze wezens zijn gek van technologie en misbruiken hun vergevorderde kennis om een slavenplaneet te runnen.

° IoT
- Internet der Dingen - Het netwerk van apparaten en systemen die met elkaar verbonden zijn via internet.
° IoB - Internet der Lichamen - Het netwerk van apparaten en systemen die de mens met de digitale wereld verbinden.
° IoNT - Internet der Nano Dingen - De onderlinge verbindingen van nano apparaten en nano materialen. Nanodeeltjes zijn uiterst klein, tussen 1 tot 100 nanometer (1 nanometer is 0,000001 millimeter of een miljardste meter).
° IoBNT - Internet der Bio Nano Dingen - Het netwerk van biologische nano apparaten, materialen en biochemische processen die op moleculair niveau communiceren, zowel intern binnen het menselijk lichaam als extern met het internet en monitor apparatuur.
° BAN - Body Aera Network - Het draadloos netwerk van draagbare computer apparaten en materialen. Zowel intern in het lichaam (implantaten, pillen, vaccins) als extern op het lichaam (smart apparatuur).

Het is hun intentie om het menselijke bewustzijn te kapen door A.I. te downloaden in het menselijke brein en de neurologie. Reeds vele jaren wordt geëxperimenteerd met een assortiment A.I.-, computer- en bio-terreur technologieën (waaronder mRNA vaccins en nanorobotics), afkomstig van archontische groepen, met als doel om het collectieve bewustzijn te sturen in de richting van A.I. gecontroleerd groepsdenken, wat vergelijkbaar is met het verbinden van het brein met internet, eerst via smartphones en wearables, daarna via inwendige systemen en nanotechnologie zoals het IoBNT (Internet of Bio-Nano Things).  Bio-nano technologie faciliteert de communicatie tussen de interne biochemische processen in het lichaam en de externe internet cyberwereld. Deze technologie biedt een tweerichtingsverkeer tussen mens / bewustzijn en machine / A.I.  of anders gezegd, tussen het lichaam-geest complex en de big brother systemen van de overheid en uiteraard ook hackersgroepen allerhande. De IoBNT technologie, die eigenlijk wordt gepromoot als een medische innovatie, kan makkelijk worden gemilitariseerd, waardoor niet alleen realtime monitoring van het intra-body systeem mogelijk wordt, maar ook volledige elektrische controle over het lichaam en de geest tot de mogelijkheden behoren (afstandsbediende mindcontrol). Dit kan dan gecombineerd worden met het IoNT (Internet of Nano Things) en het smart grid zoals de opkomende smart cities en smart environments. Ook het fysieke lichaam wordt dus 'smart' en zal draadloos verbonden zijn met de alomtegenwoordige sensornetwerken, inclusief de onmisbaar geworden elektronische apparaten (smartphones, smartwatches, vision pro brillen,...) en de inwendige nanotech. De enige vraag die nog blijft is hoe men de bio-nano tech in het lichaam (van iedereen) krijgt? Dit kan onder meer door al dan niet vrijwillige (kinder)vaccinaties en via sproeimiddelen (chemtrails en andere).


Het verbinden van het fysieke lichaam en de menselijke hersenen met kunstmatige intelligentiesystemen (smart grid) laat toe om alle elektromagnetische activiteit van het menselijk brein te controleren en te manipuleren. Met de verzamelde data kan men dan de tijdlijnen beheersen (en planetaire beschavingen veroveren). A.I. / brein connecties zoals smartphones, bio-nano technologie (waaronder smart vaccines) en binnenkort inplantchips zijn het middel voor totale en volledige slavernij van het menselijk bewustzijn.  Het A.I. surveillancesysteem is in staat het groepsbewustzijn te onderwerpen via apparaten of satellieten op afstand. De bedoeling van de grote digitale reset (fysiek, technologisch, economisch, monetair, politiek, sociaal, spiritueel) naar een techno-totalitair wereldsysteem is om uiteindelijk elk menselijk brein te verbinden met kunstmatige intelligentienetwerken (AGI) om via een sluitend systeem van mindcontrol en psy ops onze creatiekracht te misbruiken om complexe simulaties, misleidende soultraps en gestuurde tijdlijnen en tijdlussen op Aarde in stand te houden. Vaak wordt deze tijdsfase de eindtijd genoemd. Want wanneer de verbinding tussen A.I. en mens eenmaal gelegd is in het lichaam waar het rechtstreeks verbonden zit aan het bewustzijn... dan is er geen weg meer terug. De mens is dan slaaf van het systeem en zit voorgoed ingeplugd in het smart prison via CBDC, digi ID en nanobot connecties. Het is de kroon (corona) op het plan tot wereldcontrole.

Anastha Aurora

° Deel 1: Simulatie Theorie Introductie
° Deel 2: Simulatie Theorie Tom Campbell

° Deel 3: Simulatie Theorie David Icke
° Volgende keer Deel 4: De Piramide van Macht

Bonus: Sat-Chit-Ananda

Er zijn heel wat grote filosofische vragen, maar onderstaande drie zijn wellicht de belangrijkste. En het antwoord op die 3 vragen (volgens de spirituele tradities uit India) is telkens het Zelf (I Am). Dit Zelf (Ik Ben) heeft namelijk 3 kenmerken: Sat (Zijn) - Chit (Bewustzijn) - Ananda (Vreugde, Geluk). Het is wat we in wezen zijn.

1. Wat is echt? Dit noemt men ontologie of zijnsleer. Het antwoord is Sat - Zijn, Bestaan, Waarheid - Dat wat blijvend en onveranderlijk is. Of zoals de Cursus in Wonderen het zegt: 'Niets werkelijks kan bedreigd worden. Niets onwerkelijks bestaat'.
2. Hoe kunnen we iets weten? Dit noemt men epistemologie of kennisleer. Het antwoord is Chit - Bewustzijn maakt weten, inzicht, begrip en kennis mogelijk.
3. Wat is goed, wat is schoonheid, wat is juist,...? Dit noemt men ethiek en esthetiek, het geeft doel en betekenis aan het bestaan. Het antwoord is Ananda -  vervulling, zingeving, vreugde, genot, creativiteit, zaligheid...

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Anastha Aurora
Maira Gall