op scholen die steeds meer lijken op gevangenissen
dan op plaatsen waar zinnige dingen geleerd worden.
Annette Fuentes (onderzoeksjournalist)
Men zegt soms dat de VS enkele jaren voorop loopt op sociaal en
maatschappelijk vlak en dat wat daar allemaal gebeurt ooit zal
overwaaien naar Europa. Laten we hopen van niet, want het land staat aan de
rand van de afgrond en wat in de publieke scholen gebeurt, is daar een schrijnend
voorbeeld van. In plaats van een veilige
omgeving aan te bieden aan de kinderen, een leuke plaats waar ze kunnen leren
lezen, schrijven, rekenen en vooral zelf nadenken, hersenspoelt men de leerlingen op autoritaire
wijze en via indoctrinatie, intimidatie en intolerantie zodat ze blindelings
gehoorzamen aan de regels van de Amerikaanse politiestaat. De 98.000 openbare
scholen in de VS kenmerken zich door:
° Een draconisch nultolerantie beleid dat 'kinderlijk en speels' gedrag
criminaliseert.
° Een reeks anti-pest statuten die de vrije meningsuiting
de nek omdraaien.
° Een groep schoolhulp agenten (politie) die belast
zijn met het disciplineren en/of arresteren van zogenaamde 'wanordelijke'
leerlingen. In sommige staten zijn daarbij lijfstraffen toegestaan.
° Gestandaardiseerde testen die de nadruk leggen op uit het
hoofd leren in plaats van kritisch denken.
° Politiek 'correcte'
denkpatronen waardoor de jongeren leren om zichzelf en hun omgeving te
censureren.
° Het verwarren en pushen van de kinderen richting de transgender,
de transhumanisme en de woke regenboog agenda's.
° Leerstof die bol staat van
de leugens en foute theorieën en als propaganda dient voor de consensus 'wetenschap'.
°
Uitgebreide biometrische bewakingssystemen die de jongeren laten wennen aan
een wereld waar geen vrijheid van denken, spreken of bewegen meer is.
°
Het van kleins af aan invullen van het levensdoel en de identiteit der kinderen waardoor ze hun levenstaak en zielsconnectie vergeten.
° Het aankweken van een kuddementaliteit en een hive mind (uniform denken) in plaats van authenticiteit, creativiteit, originaliteit en uniek zijn.
De ontspoorde overheden in de VS, gedreven door winstbejag, controle, veiligheid en duistere agenda's, hebben de scholen omgevormd tot quasi gevangenissen, compleet met bewakingscamera's, metaaldetectors, politiepatrouilles, nultolerantie beleid, opsluiting, drugsnuffelende honden, masker- en vaccinatieplicht en dagelijkse angstporno. De kinderen worden gefouilleerd, in de gaten gehouden, bespioneerd, bedreigd, vastgebonden, opgesloten, behandeld als criminelen (voor niet-crimineel gedrag), getaserd en in sommige gevallen zelfs neergeschoten. Leerlingen worden niet enkel gestraft voor kleine overtredingen zoals 'politie en diefje' spelen op de speelplaats of LEGO's meenemen naar school, maar de straffen zijn veel strenger geworden, van nablijven en bezoekjes aan het kantoor van de directeur tot bekeuringen, jeugdrechtbank, handboeien en zelfs gevangenisstraffen. Leerlingen zijn op grond van het nultolerantie beleid geschorst omdat ze 'op drugs gelijkende stoffen' mee naar school nemen zoals oregano, pepermuntjes en poedersuiker. Zelfs goede daden blijven niet onbestraft. Een 13-jarige moest nablijven omdat hij zijn lunch deelde met een hongerige vriend. Een derdeklasser werd geschorst omdat ze het hoofd had kaalgeschoren uit medeleven met een vriendin die haar haar had verloren door chemotherapie.
Dit
Off Guardian artikel
toont een absurde en eindeloze lijst van voorvallen en kenmerken die
bevestigen dat de scholen in de VS worden 'gemilitariseerd' en
'gemedicaliseerd'. Er patrouilleert gewapende politie door de gangen en de
straffen voor onbenullig 'kattenkwaad' zijn buiten proportie geworden. De angst
voor virussen, ziekten, drugs en schietpartijen brengt verregaande maatregelen
en onmenselijke toestanden tot in de scholen en in de harten van de kinderen.
De VS scholen zijn niet enkel indoctrinatie instituten, maar daarnaast ook
gevangenis instellingen waar opgroeiende jongeren dagelijks bewaakt,
bespied, bedreigd en gestraft worden. Je zou van minder een trauma oplopen.
Het is duidelijk dat het hele schoolsysteem in de VS omgevormd wordt tot een
dumbing down instelling en een kweekvijver voor de komende great reset wereld, inclusief prikkeldraad hekkens rond de speelplaatsen.
Steeds meer ouders in de VS kiezen dus voor thuiseducatie. Maar ook daar is er
vaak bemoeizucht van de overheid. Er is een bepaald curriculum te volgen en er
zijn testen en controles waardoor de educatie niet langer ongebonden is. Men
begrijpt blijkbaar niet dat de meeste ouders die kiezen voor thuiseducatie dit
weloverwogen en bewust doen. Het zijn ouders die het beste met hun
kinderen voorhebben en hen optimaal willen begeleiden naar volwassenheid. Het zijn ouders die weten dat spel, plezier, natuur en creatieve exploratie de hoofdmiddelen zijn om kinderen te motiveren. Maar
het valt steeds moeilijker om dit zonder inspraak en bemoeienis van allerlei 'experts'
en overheden te doen. Vrijheid van educatie is in wezen een fabeltje. Een
overzicht.
°°° In sommige landen is thuiseducatie simpelweg niet toegestaan (en zelfs illegaal) en
er worden geen tot weinig uitzonderingen toegestaan: Albanië, Andorra, Belarus, Bosnië,
Bulgarije, Duitsland, Griekenland, Kroatië, Macedonië, Nederland, Spanje,
Zweden,
Costa Rica, Cuba, El
Salvador, Guatemala, Uruguay,
Egypte,...
°°° In andere landen wordt thuiseducatie getolereerd (het is legaal) maar wel onderworpen aan strenge tot minder strenge regels waaronder controles, examens, goedgekeurde curriculums en andere verplichtingen: België, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Letland, Litouwen, Moldavië, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Servië, Slovakije, Slovenië, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, VS, Canada, Zuid Afrika, Brazilië, Chili, Colombia, Mexico, Peru, Suriname, India, Indonesië, Israël, Philippijnen, Thailand, Australië, Nieuw Zeeland,... Sommige landen zijn vrij soepel qua thuiseducatie en houden er weinig restricties op na: India, Rusland en bepaalde staten in de VS bijvoorbeeld. Je kunt alle landen raadplegen qua wetgeving op de website van HSLDA.
° In sommige landen en gebieden (in Afrika, Zuid-Amerika en Azië) is er (nog) geen duidelijke wetgeving rond thuiseducatie. Men kan de kinderen homeschoolen zonder veel restricties of inmenging van de overheid.
°°° In veel landen waar thuiseducatie legaal is, wordt unschooling als methode moeilijk aanvaard als een geldig curriculum. Bij unschooling zijn er geen formele leerplannen maar leren de kinderen door de dagelijkse activiteiten en natuurlijke levenservaringen (zelfsturend leren). Kinderen leren namelijk altijd en voortdurend en bij unschooling gaat men inspelen op de interesses van het kind. In sommige Amerikaanse staten is unschooling nog mogelijk. In Nederland en België kiezen de zogenaamde democratische scholen voor deze aanpak. Maar wie een diploma wil, zal ook daar de officiële examens moeten afleggen en de aanbevolen eindtermen van de overheid min of meer dienen te volgen.
°°° Een volledig vrije educatie in Europa, zonder enige bemoeienis en controle door de overheid, is blijkbaar enkel nog mogelijk op drie manieren.
(1)
Het pasgeboren kind bij de geboorte niet aangeven bij de gemeente. Dit
is in principe niet toegestaan, elke geboorte moet verplicht worden gemeld.
Bovendien kunnen de ouders en het oproeiende kind dan niet genieten van de
(vele) voordelen van de verzorgingsstaat (sociale hulp en financiële steun)
noch van de voorzieningen in de moderne maatschappij (bibliotheken, zwembad,
sport, jeugdbeweging, vliegreizen, enz.). Maar een niet-aangegeven kind is in
wezen vrij van het systeem (de matrix) en kan moeilijk opgespoord worden door
de overheidsdiensten. Het krijgt ook geen rijksnummer en persoonsbewijs. Dit vraagt bij voorkeur een autonome en zelfvoorzienende
levensstijl als gezin, liefst in afgelegen gebieden en omringd door medestanders (bvb. een ecologische
leefgemeenschap).
(2) Kiezen voor burgerlijke ongehoorzaamheid. Het kind wordt wel aangegeven bij de staat en men geeft thuiseducatie of
unschooling, maar men volgt de wetten en de regels van de overheid daaromtrent
niet. Men doet geen aanvraag tot thuisonderwijs, laat geen controles en inspecties toe, doet
niet mee met de examens,... Men wordt min of meer een 'outlaw' en het risico
is dan steeds aanwezig dat de overheid ingrijpt met boetes, huisbezoeken en dwangmiddelen. Niettemin is het recht op
vrije educatie
een mensenrecht en een grondrecht, de overheid (die de great reset agenda van het WEF en de WHO volgt), heeft zich in feite niet te
bemoeien met jouw kinderen. Deze aanpak heeft wellicht meer kans tot slagen in
achtergestelde gebieden en 'derde wereld' landen. Zie
EVRM
Protocollen, artikel 2: 'ieder kind heeft recht op onderwijs
in eigen levensovertuiging'. Een mogelijk alternatief zou kunnen zijn
om een eigen privéschool te starten waar men dan unschooling of een andere
alternatieve pedagogie aanbiedt. Hoewel de overheid ook toezicht wil op
privéscholen en
microschooltjes, zal de vrijheid wat groter zijn en de onderlinge hulp en samenwerking van
de ouders nodig en welgekomen.
(3) De weg naar soevereiniteit kiezen. Dit is min of meer hetzelfde als
nummer twee, maar dan via een gemotiveerde weg. Men gaat geen 'contract' aan
met de overheid (voor wat betreft onderwijs en educatie) en men kan deze
beslissing ook onderbouwen en bekrachtigen. Zonder geldig contract, vrijwillig
aangegaan door beide partijen (overheid en ouders), is er geen verplichting,
in principe ook geen
leerplicht
of schoolplicht. Men dient namelijk te begrijpen dat de samenleving gebaseerd is op 'geldgestuurde' overeenkomsten. De wereld is georganiseerd als een business, dus met partijen die zaken doen. De laatste jaren is de informatie over en de belangstelling
voor soevereiniteit (en het complexe verhaal daarrond), sterk toegenomen. De argumentering kan als volgt zijn. Het is duidelijk geworden dat de westerse scholen de kinderen programmeren in een bepaalde richting die wordt gestuurd vanuit het globalistische wereldmodel zoals het WEF en de VN dat voor ogen hebben. Men wil geen vrije en creatieve geesten, men wil gehoorzame, transhumane ordervolgers die de matrix van beperking en consumptie draaiende houden en de digitale smart world voorzien van energie en geld. De leer- en schoolplicht is dan niets anders dan de verplichting om de kinderen te laten indoctrineren zodat ze later ingeplugd kunnen worden in de virtuele schermpjeswereld van de nieuwe wereld orde. Daar kan en mag een soevereine mens niet langer aan meewerken, want het betekent de (mentale, emotionele en spirituele) dood van hun eigen kind. Men dient dus (eventueel) aan te tonen dat het onderwijs en het schoolcurriculum gericht zijn om een dystopische toekomst (de grote reset) te installeren die niet in het belang is van de kinderen, noch van de volwassenen, noch van moeder Aarde. Daar zijn ondertussen veel bewijzen en documenten over te vinden (onder meer op deze blog en op de Indigo Pixie blog) waardoor 'leerplicht met examens, inspecties en overheidstoezicht' aan de hand van voldoende argumenten kan geweigerd worden.
Er verschenen reeds een aantal berichten op deze blog over soevereiniteit (deel 1,
deel 2,
deel 3) en op Wakker Nieuws vind je een gratis
juridische toolkit. Lees je eerst even in om het vervolg beter te snappen. In het kort: bij de geboorte wordt via de (verplichte) aangifte een
fictieve rechtspersoon gecreëerd. Deze persoon is niet
wie je werkelijk bent maar is een artificieel 'bedrijf' met
rijks(slaven)nummer. Deze 'ingreep' is verwarrend want persoon en mens dragen dezelfde naam, vandaar dat soevereine mensen vaak vdf (van de familie) tussen voor- en achternaam plaatsen om het onderscheid te maken. Door de creatie van een fictief persoon kan de overheid, de politie, de school, de
bank, enz.. (die allemaal bedrijven zijn) in contract gaan met jou om zo
allerlei belastingen, wetten, plichten en maatregelen op te leggen, waaronder leerplicht en schoolplicht. In
werkelijkheid ben je een levende mens van vlees en bloed en door jouw geboorte
op moeder Aarde krijg je automatisch het onvervreemdbare recht om:
°
In vrijheid op Aarde te leven en voor jezelf en jouw gezin te zorgen.
°
Vrij en onbelast gebruik te maken van een stuk land om op te wonen.
° Samen als mensheid te genieten van de overvloed op de planeet.
° Een vrije
educatie te kiezen voor jouw kinderen zonder bemoeienis van overheidswege.
Er
zijn slechts 3 universele wetten om te respecteren: niet doden, niet stelen,
niet dwingen. De creatie bij de geboorte van een fictieve corporatie die jouw
naam draagt, is de grootste oplichting uit de geschiedenis van de mensheid. De
ontrafeling van deze eeuwenlange oplichting is een heel complex thema en het
opstaan in soevereine kracht vraagt heel wat moed en inzicht, maar er is steeds
meer informatie beschikbaar (zie de 3 delen hierboven als introductie).
Schepper -> Mens -> Overheid -> Bedrijven
Het betekent dat de mens enkel verantwoording dient af te leggen aan de Schepper en enkel onderhevig is aan de kosmische, universele wetten en het 'do no harm' principe (niet doden, niet stelen, niet dwingen). Er staat dus niets tussen Schepper en mens (het is erg belangrijk om dit goed te laten doordringen, de overheid en haar diensten staan onder de mens). Daarna kunnen de soevereine mensen eventueel samen en via directe democratie een overheid kiezen en aanstellen en bepaalde wetten en regels opstellen om een maatschappij soepel te laten functioneren. Maar deze wetten zijn gemaakt door feilbare mensen en daardoor vatbaar voor dwaling en misbruik (in tegenstelling tot de kosmische wetten zoals zwaartekracht en polariteit bijvoorbeeld). De overheid staat volledig ten dienste van de mensen. Een overheid die niet langer de mensen dient maar de agenda's van de bedrijven en corporaties uitvoert (Vanguard, Blackrock, WEF, WHO, multinationals, enz.), waaronder ook de grote reset, moet worden verwijderd (arrestaties) en gestraft. Er is geen andere weg gezien de westerse overheden op dit moment allemaal meewerken aan de grootste genocide ooit (wereldoorlog 3). Indien ze niet worden uitgeschakeld dan zal een groot deel van de wereldbevolking sterven (wat trouwens momenteel bezig is). Hen uitschakelen kan met geweld (revolutie) of zonder geweld (burgerlijke ongehoorzaamheid). Maar helaas is de mensheid niet klaar voor dit soort collectieve acties. Het enige wat dan overblijft is individuele non-participatie, simpelweg weigeren te participeren, het systeem verlaten en kleine gemeenschappen starten.
Zoals bekend leven we in de omgekeerde wereld
en is de natuurlijke hiërarchie nu omgedraaid (eerst Bedrijven - dan Overheid - en de Mens onderaan). De bedrijven en corporaties
bepalen het beleid en hun agenda is niet in het belang van de mensheid. En de
overheid met haar ordetroepen voeren de plannen van de elite met harde hand
uit. De mens komt altijd op de laatste plaats en is een slaaf geworden die zich
identificeert met een fictief personage, een persoonlijk rijksnummer
meedraagt, gewillig gehoorzaamt aan pedofielen en psychopaten en als een
afgetrainde hond voldoende goede punten verzamelt op zijn sociale kredietscore om de ratrace te winnen. Dit
is niet wat mens-zijn betekent.
Schools teach exactly what they are intended to teach and they do it well:
how to be a good Egyptian and remain in your place in the pyramid.
(John Taylor Gatto)
Als reactie op de dolgedraaide overheid en het staatsonderwijs die de jongeren voorbereidt en programmeert op het transhumane metaverse zijn nu tal van nieuwe initiatieven bezig waaronder alternatieve scholen, microschooltjes, leefgemeenschappen en thuiseducatie. De sleutel is inderdaad het creëren van kleine gemeenschappen die zich losmaken van de globalistische WEF toekomstvisie en een ander pad kiezen. Dit vraagt soevereine mensen die in hun kracht staan, schaduwwerk doen en goed geaard zijn. Zie voor een uitleg over soevereiniteit onderaan het bericht Hegeliaanse Dialectiek. Uit het systeem stappen gaat makkelijker in kleine groepjes van gelijkgestemde pioniers die samen bouwen aan autonome en zelfvoorzienende gemeenschappen. In deze dorpen zullen de soevereine bewoners dan de educatie voor de kinderen en jongeren verzorgen. De hele procedure tot vrije mens (soeverein) vraagt de studie van de rechten, de wetten en de geschiedenis. Ook dit gaat makkelijker in groep vooral wanneer de mensen reeds gedeeltelijk uit het systeem zijn en zelf de 5 basisbehoeften kunnen invullen (offgrid en onafhankelijk).
De volgende vraag komt dan op. Aan welke autoriteiten, regels en wetten dienen de soevereine mensen te gehoorzamen? We weten ondertussen dat de landelijke overheidsbesturen in de westerse wereld gedirigeerd worden door groepen en corporaties die een nieuwe wereld orde (de grote reset) willen installeren. Een soort marxistisch/fascistisch regime met digitaal straf- en beloningssysteem waar vrijheid en menselijkheid onbestaande zijn (geen privébezit meer en iedereen arm en afhankelijk, behalve de elite). Moeten we gehoorzamen aan regels en wetten die bedoeld zijn om de mens te ketenen en moeten we luisteren naar autoriteiten die ijveren voor de ondergang en letterlijke vernietiging van haar eigen burgers? Ik dacht het niet. Vergeet trouwens niet dat die elite zich zelf niets aantrekken van de wetten en regels die ze uitvaardigen, ze opereren buiten de wet en staan blijkbaar boven gerechtigheid.
Ook de klassieke staatsschoolsystemen zitten in de klauwen van de controllers en volgen de instructies van het WEF, de VN en andere lobbygroepen die ijveren voor wereldcontrole. We kunnen een ziek en misdadig systeem niet blijven steunen. We kunnen niet meewerken aan een wereldwijde machtsgreep en eugenetica agenda. Een echt soevereine mens die verbonden is met zijn wezenskern kan onmogelijk gehoorzamen aan wetten en plichten die ingaan tegen het mens-zijn en de ziel verduisteren en in slavernij slaan. Een soevereine mens volgt de simpele instructie 'do no harm' (niet doden, niet stelen, niet dwingen) en haalt de kinderen uit de indoctrinatiekampen. Want wat nu in de VS aan de gang is, sijpelt langzaam maar zeker door in de Europese scholen.
Zoals gezegd zijn landen, overheden, scholen, rechtbanken,... allemaal bedrijven die ingeschreven staan op de kruispuntbank van ondernemingen. Ook de onderwijsinspectie is een rechtspersoon met ondernemingsnummer. Zonder contract, ondertekend met 'natte inkt', tussen beide partijen (ouders/kinderen enerzijds en school, inspectie of overheid anderzijds) is er geen geldige overeenkomst. En zonder contract hebben deze instituten geen zeggenschap over jouw kinderen. Levende, soevereine mensen van vlees en bloed hoeven geen rekenschap af te leggen aan bedrijven. Enkel wie zich identificeert als persoon gaat 'in contract' met de instanties en wordt onderhevig aan de wetten en plichten van het systeem. Uiteraard zullen de officiële instanties deze aanpak afdoen als waanzin en compleet uit de lucht vallen wanneer gevraagd wordt naar een geldig contract. Zie het als een spel, ga niet in angst of strijd, maar blijf in kracht en liefde opkomen voor het recht om écht mens te zijn die in vrijheid een eigen levenspad kiest.
Martin Vrijland haalt nog een andere reden aan waarom de wetten die uitgevaardigd worden niet hoeven opgevolgd te worden. De wetten zijn niet democratisch tot stand gekomen en zijn ongeldig omdat de autoriserende handtekening geen validiteit bezit. In Nederland ontbreekt 'de gratie gods' waarmee de koning (Willem-Alexander) alle wetten ondertekent en bekrachtigt (de 'gratie gods' kan namelijk niet aangetoond noch bewezen worden). En in België ontbreekt de 'gratie van het volk' waar naar verwezen wordt wanneer de koning (Filip) de wetten ondertekent (ook de gratie van het volk kan niet aangetoond noch bewezen worden). Het betekent dat in Nederland en België de autoriteit van de wetgever ontbreekt en dat de wetten op de leerplicht en schoolplicht niet rechtsgeldig zijn. Men hoeft ze dan ook niet op te volgen.
Isabelle Lambrecht werkt met een LLC (Live Lawful Claim), een kennisgeving aan het systeem dat je geen fictieve persoon bent maar een levende man of vrouw en dat je geen onderdeel meer wil zijn van het legale systeem en dat je alle (eenzijdige) contracten opzegt. Ook voor kinderen is een LLC beschikbaar. Hiermee bevestig je hen als levende mensen die hun soevereine rechten en vrijheden kunnen behouden. Er is bij haar ook een diplomatiek paspoort beschikbaar wat kan gebruikt worden in plaats van een ID. Uiteraard betekent het aanschaffen van documenten niet dat jouw soevereiniteit nu automatisch aanvaard wordt. Dit alles is vooral een innerlijke en spirituele weg, een paradigmaverschuiving in bewustzijn. Het is een nieuwe kijk op mens en maatschappij die studie en onderzoek vereist vooraleer je diep overtuigd bent van jouw soevereiniteit en daar ook zonder angst naar kunt handelen.
Maar eigenlijk is het heel simpel. Een levende en vrije mens heeft geen enkele autoriteit over een andere levende en vrije mens en kan dus niet bepalen wat mag en niet mag voor iemand. Ook niet in de legale functie als politie ambtenaar, schoolinspecteur of regeringslid. Want dit zijn slechts de rollen (personages of maskers) die men speelt in systeem, net als acteurs in een toneelspel, terwijl de echte wereld en de echte mensen zich buiten de schouwburg bevinden. Een legale functie (een papieren entiteit) kan nooit zijn wil opleggen aan een levende mens met vrije wil (of 'in contract gaan' volgens hun terminologie). Mens en persoon zijn 2 totaal verschillende dingen. Niemand heeft enige autoriteit over een mens. Tenzij die levende mens zich identificeert als persoon en hun spelletje meespeelt. Dan wordt die onderhevig aan hun wetten, regels en structuren.
Samenvatting. Veel ouders die kiezen voor thuiseducatie zitten verveeld met de opgelegde overheidsinspecties, controles en examens. Die inspecties resulteren regelmatig (en ten onrechte) in een negatieve beoordeling en de ouders verliezen dan het recht om thuiseducatie te geven. In Frankrijk worden de aanvragen voor thuiseducatie zelfs systematisch geweigerd nadat de nieuwe en strengere separatisme wet in 2022 van kracht werd. Maar het goede nieuws is dit: de verplichting van overheidswege dat kinderen moeten leren en moeten school lopen en bepaalde leerstof moeten kennen en moeten geïnspecteerd en gecontroleerd worden, is ongeldig en kan ontkracht worden, want...
° De staatsschoolsystemen zijn instituten tot aantoonbare indoctrinatie en dumbing down.
° De leerplannen en eindtermen richten zich ten dele op de digitale, transhumane technocratie en ondersteunen de verderzetting van het piramidale machtssysteem wat al eeuwenlang de mensheid onderdrukt. Wat ver gezocht en overdreven, zegt u? Integendeel, kijk maar eens op FutureNL in welke richting de kinderen geprogrammeerd worden (zie ook de digi-doener slide hierboven). Een nieuwe en rechtvaardige wereld kan enkel geboren worden wanneer de kinderen nieuwe paradigma's en bevrijdende informatie opnemen (die niet aan bod komen in de leerplannen).
° De enige geldige reden voor een inspectie bij thuiseducatie is het gegronde vermoeden van kindermishandeling en verwaarlozing. Alle andere redenen (waaronder educatieve en pedagogische motieven) zijn een inbreuk op de vrijheid en soevereiniteit van ouders en kinderen en vormen een inbreuk op de universele wetten want ze wijzen op dwang, controle en zelfs bedreiging met sancties. Bedreiging is slavernij en dat is bij wet verboden.
° Er zijn geen aantoonbare, geldige contracten tussen de mensen (ouders/kinderen) en de instituten (school, inspectie, overheid). Zonder contract is er geen verplichting.
° De gratie gods en gratie van het volk ontbreken, alle door de koning ondertekende wetten en reglementen zijn ongeldig.
° Er is een oorlog gaande tegen de mensheid. Daarbij worden vooral ook scholen en kinderen geviseerd, gemanipuleerd, getraumatiseerd en in slavernij gebracht. Deze oorlog speelt niet enkel op economisch/sociaal vlak (great reset), en op fysiek niveau (genocide via vaccins) maar is ook een spirituele aanval op de ziel van de kinderen.
° Een mens wordt geboren op een levende en organische Aarde en verkrijgt daarmee het absolute geboorterecht om een leven in vrijheid te kiezen waarbij slechts 3 afspraken nodig zijn: niet doden, niet stelen, niet dwingen. Maar een mens wordt vanaf de geboorte ook gelokt (via misleiding) in een artificieel en onwettelijk systeem waar hij (1) niet wordt over ingelicht en (2) geen vrije keuze over heeft. Door de aangifte van de geboorte wordt de vrije mens een fictieve rechtspersoon die eigendom wordt van de staat net zolang tot men die misleiding rechtzet en men zich terug identificeert als mens. Misleiding is strafbaar en alle plichten en wetten (waaronder leerplicht) die naar aanleiding van deze misleiding opgelegd worden, zijn onwettig.
De soevereine mens is op de hoogte van de universele basiswetten en de subwetten en herkent hun werkingen in het leven. Deze wetmatigheden zijn niet door mensen uitgedacht maar komen uit een hogere bron en vormen de organiserende krachten die de kosmos laten functioneren. De mensheid is op weg om in de toekomst deze wetten als basis te kiezen om in harmonie samen te leven op Aarde. Dit vraagt een scholingsweg en het ontwikkelen van maturiteit en inzicht. Er is nog een lange weg te gaan. Naarmate de mens deze universele wetten integreert, zal de noodzaak voor de huidige matrix- en controlewetten en bijhorende wereld verdwijnen en zal vanzelf een nieuwe samenleving geboren worden. De sleutel ligt bij kinderen en hun educatie. Steeds meer soevereine mensen begrijpen dat de schoolsystemen de ouders als opvoeders buiten spel zetten en de kinderen een bepaalde richting uitsturen, met name richting de transhumane politiestaat. De eerste stap is de kinderen terug onder eigen hoede brengen met als basis bewust ouderschap (deel 1 en deel 2) en thuiseducatie, dit kan ofwel binnen het gezin, ofwel samen met andere ouders in een microschooltje.
Bonus: Amanda Rachwitz op Anarchapulco 2017
De hoofdbedoeling van de scholen is om de kinderen weg te nemen van de ouders zodat ze dagelijks en 15 jaar lang geïndoctrineerd kunnen worden met de staatspropaganda van de controllers. Kinderen worden in klassieke onderwijs scholen afgesneden van de échte realiteit. Ze worden robotten die de connectie met hun eigen essentie verliezen. Ze krijgen (onbetrouwbare) informatie uit tweede en derde hand afkomstig van externe (en valse) autoriteiten, terwijl directe ervaring de enige en beste manier is om dingen te leren. De scholen vernietigen de natuurlijke drang naar vrijheid, nieuwsgierigheid en creativiteit. Scholen zijn simpelweg trainingsinstituten om kinderen te programmeren tot kuddedieren die niet voor zichzelf kunnen en willen denken. Het worden volwassenen die hun kracht, macht en zelfs hun eigen leven afstaan (!) aan anderen, aan allerlei 'experts', farmadokters, poenscheppende politici, economische parasieten, pulpmedia,... Het worden volwassenen zonder enig besef van soevereiniteit noch vrije wil. Het enige waartoe ze in staat zijn, is datgene reproduceren tot wat ze geprogrammeerd zijn. Een robot dus.
Take back your mind!
Take back your children!
Take back your life!
Take back your Motherland!
Geen opmerkingen
Een reactie posten